mooi stipje.............
Op de Gfs 00z zie je weer dat het lagedrukgebied op vrijdag noordelijk van ons naar Denemarken doortrekt.
Daardoor verwacht ik op vrijdag (nog) geen winters weer.
Maar kan in de volgende run(s) weer wat zuidelijker van ons doortrekken natuurlijk! | Gewijzigd: 14 december 2011, 08:10 uur, door albalinda
Gfs gaf gistereren ook al een signaal af voor aan komende zondag.daar het in duitsland waarschijnlijk wel eens voor gevaarlijke situatie's kan gaan zorgen,daar ze daar ook ijzel op de kaarten zetten.
Voor de avond ervoor bestaat er zelfs een kans voor het zuiden van nl en een groot deel van belgie op sneeuw.
In de nacht naar zondag toe zou het op meerdere plaatsen kunnen sneeuwen | Gewijzigd: 14 december 2011, 08:32 uur, door jandeventer
die kwamen hier vorig jaar ook een paar keer langs, het was een duitse site.
ik weet dat het volgende al eens is gepost maar vind het niet meer terug:
Waar je op wetterzentrale.de de sneeuwkaartjes vind.
alvast bedankt!!
En Rijssen ligt toch echt ook wel relatief dicht bij Deventer...
Zo Jan. De volgende worst is al weer een worstje geworden ?
En zo glijden we Op de 'botte schaats, langzaam de (virtuele) winter door. | Gewijzigd: 14 december 2011, 09:25 uur, door sneeuwschuiver
Juist ! Op deze kaart zie je heel mooi de "gele duim" terug waar Johann over sprak.
Overigens: hartelijk dank voor deze uitleg Johann, het kost vast enige tijd om e.e.a. op een begrijpelijke wijze op te schrijven, maar ook ik begrijp wat er kan gaan gebeuren in theorie (kostte me wel een keer of 3 lezen .
Ik ben enorm benieuwd of de theorie in de praktijk tot uiting gaat komen !
Zo Jan. De volgende worst is al weer een worstje geworden ?
En zo glijden we Op de 'botte schaats, langzaam de (virtuele) winter door.
Wat loop jij nu te mekkeren? Mogen de kansjes niet besproken worden dan? Volgens mij is dat de bedoeling van dit topic..... Had wel een inhoudelijke en tevens een onderbouwde post van je verwacht op Johanns zijn verhaal | Gewijzigd: 14 december 2011, 09:32 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Citaat van Jan van Ooijen, woensdag 14 december 2011, 9:30 uur Wat loop jij nu te mekkeren?
Chill man, anders gaat er weer geveegd worden!