Ik wacht er op met smart
misschien is dit wel de 'horror' winter? geen winter
Na 17 dagen in december gaan we nog steeds 3°C boven het maandgemiddelde zitten. Daarna lijkt het pas kouder te worden en dan zitten we over de helft van de maand.
Vanaf donderdag nemen de kansen op winterse neerslag en sneeuw boven de Ardennen aanzienlijk toe.
Bron: http://home.scarlet.be/~bv465264/sneeuw/
Volgens de wet van Murphy zou er bij mij sowieso geen winter kunnen ontstaan omdat ik kort geleden alle waterleidingen in de stallen van isolatie en verwarming heb voorzien.
| Gewijzigd: 10 december 2011, 21:34 uur, door MarkNL
weet iemand misschien of ik hier vannacht nog een sneeuwbuitje mag verwachten,zie namenlijk steeds weer lichte buitjes in zeeland | Gewijzigd: 10 december 2011, 17:09 uur, door Jens
We zijn de laatste drie jaar verwend geweest met vooral de koude(re) decembermaanden.
Echter: Na 1988 hebben we meer decembermaanden meegemaakt met herfstweer dan winterweer.
Dus zo vanzelfsprekend is het (helaas) niet dat het vanzelf wel een keertje koud gaat worden deze maand.
Het regent hier niet, het is nog helder, maar vanuit het westen komt bewolking.
Waar de flitsen vandaan komen is het half bewolkt, maar regent het niet.
Dit moeten we hebben!!! (Zo kun je ook lantaarnpaalstaren!!!)
Zijn ze nou aan het schaatsen??
Het regent hier niet, het is nog helder, maar vanuit het westen komt bewolking.
Waar de flitsen vandaan komen is het half bewolkt, maar regent het niet.
is goed mogelijk,zijn die buien boven de noordzee trekken langzaam zuidelijker,misschien natte sneeuw
wat is de temperatuur daar | Gewijzigd: 10 december 2011, 17:29 uur, door Jens
Die buien zijn hier nog z'n flinke 60 á 70 km hier vandaan.
Ik typ dit bericht en zie weer een felle flits.
wat is de temperatuur daar
De radar heeft nu het bliksem in het noorden duidelijk aan.
Dat licht maakt dan een enorme afstand! want het is z'n 60km hier vandaan, en de flitsen zijn soms nog fel ook!
| Gewijzigd: 10 december 2011, 17:35 uur, door Debbieke
Dat licht maakt dan een enorme afstand! want het is z'n 60km hier vandaan, en de flitsen zijn soms nog fel ook!
in heldere lucht zie je bliksem heel goed
Witte kerst is wel degelijk mogelijk Mits de kaartjes niet al te veel verandering gaan geven (WC) zal gaan veranderen rond de 20e december!!!