Het tikt op het raam, maar ziet er uit als regen.
Helaas nog geen natte flatsen er tussen kunnen ontdekken
Edit: het ging net over in hagel, met flinke windstoten.
De weg is op dit moment hier een ijsbaan.
Dus voor de mensen die de weg nog op moeten ( al is het laat )
Doe voorzichtig!
Edit2: Belachelijk dat het knmi de waarschuwing voor noord holland heeft weg gehaald! | Gewijzigd: 10 december 2011, 01:01 uur, door smarkie
Doe voorzichtig!
Edit2: Belachelijk dat het knmi de waarschuwing voor noord holland heeft weg gehaald!
Op NWC staat helemaal niks, en op het knmi duren ze nog een half uurtje...
( )
Overigens geeft het KNMI ook aan:
Lokaal kortstondige gladheid door hagelbuien, dus zal het waarschijnlijk daaraan liggen | Gewijzigd: 10 december 2011, 01:29 uur, door TornadoCowboy
( )
Overigens geeft het KNMI ook aan:
Lokaal kortstondige gladheid door hagelbuien, dus zal het waarschijnlijk daaraan liggen
Ja maar dat is geldig voor het noorden, ik zit toch echt in het westen.
Het is hier overigens al weer even droog, en ook niet meer glad.
Er komt wel weer een buitje aan, dus ben benieuwd wat daar uit komt.
Edit: Deze bui was regen gemengd met hagel/ijsregen. | Gewijzigd: 10 december 2011, 01:39 uur, door smarkie
Iemand die nog een poging wilt wagen om me te laten geloven dat het voor de kerst nog iets wordt, be my guest; echt veel vertrouwen zal ik niet hebben!
Iemand die nog een poging wilt wagen om me te laten geloven dat het voor de kerst nog iets wordt, be my guest; echt veel vertrouwen zal ik niet hebben!
Ik geloof er nog wel in hoor. Waarom?. Is pas 10 December dus die kaarten kunnen nog makkelijk veranderen.
Volgens mij is bij jou de kans op een witte kerst ook een stuk groter dan bij ons in Nederland.
Ik zit in Den Helder drie kanten omringt door water, in het westen de Noordzee die nog tien graden is, in het noorden het Marsdiep ook nog altijd goed voor negen graden met aan de overkant Texel en in het oosten de Waddenzee ook nog een graad of zeven. en ook nog eens op een hoogte van maar liefst 67cm boven zeeniveau.
Nog geen natte sneeuw gezien, maar volgens mij is er bij jou vorige week droge sneeuw gevallen.
Hier in Nederland komt helaas een Witte kerst zelden voor.
http://www.knmi.nl/cms/content/26607/witte...st_in_nederland
Over 7 minuten een nieuwe meting
In de noordelijke provincies Drenthe, Friesland en Groningen geld tot 1000 uur een weerwaarschuwing!
(Lokaal) KAN het zeer glad zijn ivm bevriezing van natte weggedeelte! Waakzaamheid geboden wanneer u daar de weg op gaat
Edit Marga: Berichten samengevoegd | Gewijzigd: 10 december 2011, 08:49 uur, door Marga
Hiervoor is de edit knop uitgevonden!
Mocht je verschillende berichten willen quoten maak dan gebruik van de volgende tags [ quote] tekst[/ quote] (Maar dan zonder de spaties).
Het bevordert de leesbaarheid niet, als er telkens twee berichten van 1 persoon achter elkaar staan.
Dank voor de medewerking
jammer volgend jaar beter.
Waar heb je dat op gebaseerd? hopelijk niet op een kaar van een model? Het jo- jo'd nogal heen en weer de afgelopen dagen. Ik geloof pas warm of koud als het een paar dagen consistent is en door verschillende modellen wordt ondersteund
ik ben in blijde verwachting voor een winters buitje maar hier in belgie nog niets gehad.
wel gevroren vannacht en nu +1°C
jammer volgend jaar beter.
Tja, als je het hoogste lijntje in de pluim pakt....
Dan pak ik het laagste lijntje.
Wordt lekker fris met kerst. Net als vorig jaar.
Dat is zeker een mooie pluim. Is ook mooi te zien aan Ben's aangepaste kaartje dat steeds meer leden voor nachtvorst gaan | Gewijzigd: 10 december 2011, 10:59 uur, door onno333
Dan pak ik het laagste lijntje.
Wordt lekker fris met kerst. Net als vorig jaar.
Daar maak je iedereen uit het westen niet blij mee, daar zette vorig jaar toen de dooi in.
Heeft trouwens niet veel zin om zover vooruit te kijken, wat er nu weer gebeurd.
Nog een week zeker zacht weer en laten we nog een week afwachten. Dan zijn we bijna zeker of er een weersverandering komt voor de kerst of niet. | Gewijzigd: 10 december 2011, 11:06 uur, door WimBaens
Kortom normale temperaturen voor de tijd van het jaar.
van winterweer (nog)geen spoor te bekennen. | Gewijzigd: 10 december 2011, 11:16 uur, door sneeuwschuiver