Het is inderdaad de enige strohalm die er te vinden is, en dat op de laatste kaart van de run
Potentie, DUS GEEN GARANTIE, het is en blijft het weer, maar (correct me if I'm wrong, of als ik een essentieel stuk info mis...) op ultra termijn mogelijkheden tot de vorming van een blokkade op de oceaan, wat de weg vrij maakt voor uitstroom van koude lucht van hogere breedte. Kan veel sneeuw betekenen, of veel kou, of beide. Het geeft in ieder geval aan dat koning winter wel eens de tocht naar ons landje zou kunnen gaan maken (in meerdere of mindere mate qua kouproductie..zee of landstroming). Leuk en spannend om te blijven volgen, dit soort situaties
... hopen dat dit de komende dagen in de kaarten blijft en zich uitbouwt! | Gewijzigd: 8 december 2011, 14:01 uur, door stratocumulus
eerlijk gezegd zie ik hier geen WC in.....
weather without storms is no weather at all.
is het niet zo in plaats van een WC?
Nee hoor zie je hartstikke goed. Maar ervoor en erna alleen maar WC. Daarom had ik het over een lichtpuntje.
is het niet zo in plaats van een WC?
Yep je hebt het goed maar dat is dus weer en mooi voorbeeld van luchtdruk patronen leren begrijpen. Overigens niet gezegd dat deze lage druk met wat koudere aanvoer niet door de wc is veroorzaakt want de wc speelt hier wel en rol zo als eigenlijk zo vaak of eigenlijk misschien wel altijd in Nederland.