1 nadeel is de batterijen vervangen van de windmeter schroefjes zijn heel erg klein.
verder fijn apparaat.
Ik heb deze nu 2 jaartjes maar de buitenunig connect niet meer met de binnenunit........balen, flink balen. Dat ding hangt op het dak dus niet echt in de buurt.
Heeft iemand het ook gehad toevallig???
Op de website van Electo een nieuwe buitenunit gekocht voor 15euro, 21incl verzendkosten..... ben benieuwd.
| Gewijzigd: 19 juli 2014, 10:50 uur, door mrijkhals
Ik heb deze nu 2 jaartjes maar de buitenunig connect niet meer met de binnenunit........balen, flink balen. Dat ding hangt op het dak dus niet echt in de buurt.
Heeft iemand het ook gehad toevallig, en wat was de oplossing ???
Bedoel je de WS-5000 of de WS-4000, want dit topic gaat over de eerste. Zelf heb ik de WS-4000 en werkt prima. Wel moest ik de temp.meter afschermen dmv een kapje erom heen anders berekend hij te hoge temperaturen. Maar nu gaat alles perfect. Dat hij niet meer connect kan zijn dat hij deffect is of te ver weg hangt. Als je nog garantie hebt gewoon terugsturen, heb ik toen ook gedaan.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Heeft iemand het ook gehad toevallig, en wat was de oplossing ???
Bedoel je de WS-5000 of de WS-4000, want dit topic gaat over de eerste. Zelf heb ik de WS-4000 en werkt prima. Wel moest ik de temp.meter afschermen dmv een kapje erom heen anders berekend hij te hoge temperaturen. Maar nu gaat alles perfect. Dat hij niet meer connect kan zijn dat hij deffect is of te ver weg hangt. Als je nog garantie hebt gewoon terugsturen, heb ik toen ook gedaan.
Hi,
de 4000 bedoel ik. Ja hij werkte ook perfect alleen van de week de batterijen vervangen, lampje brand en knippert van de buitenunit alleen hij maakt geen connectie meer met de binnen unit. Zelfs niet als die er naast ligt. Nee garantie heb ik al niet meer, het is maar een jaar en ik heb um 2 jaar volgens mij.
Zojuist (je was me net voor) nieuwe buitenunit besteld voor 21euro inl verzendkosten..... ben benieuwd of dat het ook is
Anders de binnenunit, kost 37 geloof ik..... maarja.
| Gewijzigd: 19 juli 2014, 10:53 uur, door mrijkhals
Hi,
de 4000 bedoel ik. Ja hij werkte ook perfect alleen van de week de batterijen vervangen, lampje brand en knippert van de buitenunit alleen hij maakt geen connectie meer met de binnen unit. Zelfs niet als die er naast ligt. Nee garantie heb ik al niet meer, het is maar een jaar en ik heb um 2 jaar volgens mij.
Zojuist (je was me net voor) nieuwe buitenunit besteld voor 21euro inl verzendkosten..... ben benieuwd of dat het ook is
Anders de binnenunit, kost 37 geloof ik..... maarja.
Het is ook een mogelijkheid om hem te resetten door bij de buiten en binnenunit de batterijen voor een paar minuten eruit te halen en anrers kijken of dadelijk de nieuwe buitenunit het wel weer doet en anders ligt het denk ik aan de binnenunit, daar had ik ook al problemen mee.
| Gewijzigd: 19 juli 2014, 19:02 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Weet iemand software van derde die de ws5000 en/of de ws4000 ondersteunt ?
Ik heb cumulus geprobeerd maar die vreet het niet....
Ik heb de ws4000,en die draait uitstekend op Cumulus,had hem eerst met dat meegeleverde programma easyweather,maar die is heel beperkt.
Heb het er nu bijna 2 jaar op draaien.
Heb het er nu bijna 2 jaar op draaien.
Joh,.... doe mij even een PM anders met de systeeminstellingen en opties die je hebt gekozen....aub