Eigenlijk vraag ik mij af waarom je hierop terugkomt. Je schrijft verwachtingen voor deze site die vaak goed (onweer/sneeuw/wind/etc), en toch steek je energie in deze onzin van andere mensen.
No offence, maar in mijn ogen kun je beter doorgaan met je verwachtingen en daar je energie in steken.
mee eens,dit komt een beetje gefrustreerd over.Lees overigens ook met veel plezier elke dag het weer op de site van Jan Visser
Kan je beter de guidance pakken, staat namelijk hetzelfde in. Maar waar mij het over gaat is dat er vorige week juist door die personen schande werd gepraat over de verwachting die de media van onweer-online had afgehaald. Feit is nu dat ze er nu wel zelf mee komen. Let maar op als ik dalijk een verwachting schrijf en het komt op GS of iets dergelijks, moet je dan opletten wat ze gaan zeggen.... Vanavond een update als alles goed uitpakt
| Gewijzigd: 10 december 2011, 17:44 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Spreekwoordelijk "sch...." aan hebben.Ik bedoel, want men er van vind! | Gewijzigd: 10 december 2011, 18:12 uur, door Debbieke
Ik ben zelf erg benieuwd Jan waar je mee gaat komen, zoals ik de kaartjes bekijk (heb er veel minder verstand van dan jij he...) ziet het er toch erg spannend uit... KAN zelfs nog zwaarder gaan worden dan de afgelopen dagen...
Ook zie ik voor later, zo rond de 20e december een omkeer in circulatie plaatsvinden....(eindelijk)... dan krijgen we meer een noordelijke stroming die dan wel eens voor wat leuks kan gaan zorgen rond de kerstdagen...
Maar wacht in spanning af wat je gaat schrijven / verwachten... | Gewijzigd: 10 december 2011, 17:52 uur, door mbouman
Heerlijk!! Whahaha!!
Het competitief gedrag tussen de weermannen zorgt er voor dat de verwachtingen flink aangescherpt worden!
Het mooiste is dat dit ons aller ten goede komt, zeker omdat een van de beste weermannen schrijft voor O-O.
O-O maakt het beste weerbericht ; dit omdat er velen zijn die het weer waarnemen op het "moment" dat er "weer" is: actueler kan het gewoon niet
Verwachtingen a/d hand van prognose kaarten zijn logisch -> doet iedere weerman/vrouw
Ook zie ik voor later, zo rond de 20e december een omkeer in circulatie plaatsvinden....(eindelijk)... dan krijgen we meer een noordelijke stroming die dan wel eens voor wat leuks kan gaan zorgen rond de kerstdagen...
Maar wacht in spanning af wat je gaat schrijven / verwachten...
Idd, op het kustweerbericht ( http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=322783 ) zeggen ze er op het einde ook iets van. Volgens mij zal de winter nog heel wat leuks in petto hebben En eind volgende week zijn mijn examens bijna gedaan dus een betere timing kan ik me niet wensen (als het gebeurd)
Maar ook deze stormen van volgende week mogen er zijn. Zo heeft de herfst op relatief korte tijd ook al veel goed gemaakt | Gewijzigd: 10 december 2011, 18:19 uur, door thunder and lightning
En dan hebben we a.s dinsdag en a.s vrijdag
Edit Marga: wederom berichten samengevoegd!
En volgens mij is het derde plaatje van zaterdag en niet van vrijdag. | Gewijzigd: 10 december 2011, 21:18 uur, door Marga
Tree Rings, Storm of 7/8th Scotland, Scot Govt need WeatherAction
1 uur geleden.
http://twitter.com/Piers_Corbyn
How low can we go?
maakt het wel een aandachtspunt ; -> Jan graag nieuw topic | Gewijzigd: 10 december 2011, 18:54 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
maakt het wel een aandachtspunt ; -> Jan graag nieuw topic
Het kan nog iets lager zelfs. Op 26 januari 1884 werd de luchtdruk in Schotland 925,6 hPa.
Op het noordelijk deel van de Atlantische Oceaan zijn nog aanzienlijk lagere luchtdrukwaarden gemeten. Op 15 december 1986 daalde de luchtdruk in het zeegebied ten zuidwesten van IJsland tot 920,2 hPa, de laagste druk ooit in dat gebied gemeten. Uit metingen in de buurt van de depressie kon het KNMI afleiden dat de luchtdruk in het centrum van het lagedrukgebied ongeveer 915 hPa moet zijn geweest. Op 11 januari 1993 daalde de luchtdruk bij IJsland opnieuw tot extreem lage waarden van naar schatting ongeveer 916 hPa.
In het jaar 2005, tijdens een zeer actief orkaanseizoen op de Atlantische Oceaan, bereikte de orkaan Wilma een recordlaagte van 882 hPa in de kern. Wilma werd één van de actiefste orkanen van dat seizoen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtdruk
waar komt het meeste wind te staan? langs de westkust of de noordkust van nederland. als het echt goed stormt op de wadden merk je dat toch ook behoorlijk in de rest van de provincie groningen