© ANP
In het altijd gezellige IJmuiden is het inmiddels weer rustig, niet in het minst omdat ik inmiddels ook uitgelachen ben. Ik weet niet waar het ANP het nieuws vandaan haalt maar Café Savage bestaat al meer dan een jaar niet meer! Sterker nog, het café besloeg alleen de begane grond van een ander pand met meerdere etages; het verhaal dat men gewoon aan de bar bleef zitten is dus lichtelijk overdreven.
mn kindjes zijn in mijn bed gekropen, want de regen op hun dakkapellen was ze ff te veel lawaai!
gelukkig duurt het maar even! is mijn bedje zo weer vrij!
hier trouwens regen én hagel... klettert er lekker uit
mn katten kruipen zo'n beetje in me... pfoeh wat een herrie!
was echt heftig hier...
Dan is je weerstation op hol geslagen denk ik
Met die snelheid zouden er wel heel wat schade meldingen binnen komen denk ik.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Op de wadden ook weer een 8 BFT, ronde nummer 2 ?
Zeeland en België moeten nog het front krijgen denk ik zo.
Hoop het
Heerlijk die wind. Afgezien de vaak wat slechtere winters en koelere zomers is dit toch één van de pluspuntjes. Natuurlijk hoeft al die schade niet van mij, hoor overal brandweersirenes in de buurt.
idd ronde nummer 2 komt er aan dat zei ik een pagina terug al begint hier nu ook al weer harder waaien onze ronde komt nog in de nacht nabij harlingen