OT:
Gaat hier nu gestaag door met regenen, die ''rode pit'' valt vooralsnog ''beetje tegen'' maar mag zeker met de wind die ik hier heb gehad absoluut nog niet klagen, en vergeet niet de avond is nog niet ten einde...Tot zoo..hoop ik
Was net een behoorlijk pittig windje. Nu bijna windstil.
Afgezien buien in de zomer, heb ik zo'n snelle windafname nog nooit meegemaakt | Gewijzigd: 8 december 2011, 22:36 uur, door koen17
Er valt hier nog regen maar de wind is sterk afgenomen.
wind begint nu ineens weer iets toe te nemen wat ik niet meer had verwacht
Eerst heb je een toename van de wind.
De temperatuur zie je in een stijgende lijn oplopen, dan maakt de luchtdruk een sprong van 2 hPa naar boven, dat was om 21:15uur
Op dat zelfde moment zakt de windsnelheid in elkaar en begint het even hard te regenen, de wind ruimt naar het westen en de temperatuur gaat van 10,5 graden terug naar 7,8.
Een kwartier a twintig minuten later is het ergste voorbij, het is dan net 21:35uur, de wind is amper kracht 6.
We zijn bijna een uur verder en de wind houdt zich nog steeds rustig.
Er gebeurt best wel veel, ook al valt te wind erg tegen het allemaal best wel interressant.
Hoe dit verder zal gaan, het meest logische is dat de wind terugkomt maar wanneer en vooral hoe snel.
Afgezien buien in de zomer, heb ik zo'n snelle windafname nog nooit meegemaakt
Thanks! Dan zal het wel goed zijn gegaan Ondertussen begint de wind hier weer wat toe te nemen.
de wind neemt goed toe en goeie ruk winden 8/9 zeker weten misschien wel harder maar dat is gokken
er viel uit het niets even een kleiune plens bui uit de lucht dat was kei gaaf.
het regent nog steeds maar iets minder
maar de wind mag nog meer toe nemen naar 10/11 van mij
p.s. hier = 's-gravenzande
pps. zo hard als het kwam zo snel is het weg wind neemt af af en toe nog maar ruk winden jammer niet lang van genoten misschien 2 minuten | Gewijzigd: 8 december 2011, 22:46 uur, door ollie1234
.
Hahaha een topper!
Hopelijk blijft alles hier bij de bouw goed, ze zijn net m'n dak aan het plaatsen.