hoogte van Londen.
Het lijkt op het 1e gezicht niet zo actief, maar het moet de oversteek nog over Noordzee maken.
De Noordzee zelf heeft nog een temperatuur van ongeveer 11 graden, dus een mooie trigger voor het activeren van buien.
Bij schotland is de kern van het lage druk ook terug te vinden, deze passeert nederland wel op een ruime afstand tegen middernacht.
Vlakbij deze depressie staat een zeer zware storm, het Waddengebied krijgt slecht een lichte schapschot mee van dit windveld.
Daar moet men na middernacht rekening houden met misschien wel een zware storm tot vroeg in de morgen. | Gewijzigd: 8 december 2011, 17:56 uur, door op bijna 53 graden NB
Misschien een idee om daar een nieuw topic voor te openen.
Dan kan iedereen zijn of haar meldingen in die topic kwijt.
Ik weet niet of er al een topic voor bestaat, anders staat het hier straks vol met schade meldingen.
Helaas hier in Limburg is de wind altijd veel minder sterk. Dan maar genieten van de windstoten dadelijk op het voetbalveld | Gewijzigd: 8 december 2011, 18:04 uur, door onno333
Dan kan iedereen zijn of haar meldingen in die topic kwijt.
Ik weet niet of er al een topic voor bestaat, anders staat het hier straks vol met schade meldingen.
Ik heb een topic geopend, dus zet maar al jullie schade meldingen neer, p2000 meldingen mag ook!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...mp;#entry321913
Jeetje!
Heftig hoor. Ik hoop wel op wat spektakel voor NL, maar zonder alle schade.
Dat is echt Bizar!
Maar wel een gave foto