Vanavond is er in het hele land kans op zware windstoten. In de kustprovincies zeer zware windstoten van 100-110 km/uur, in de rest van het land tot 100 km/uur. Tijdens felle buien kunnen de windstoten nog wat zwaarder uitpakken. Ook onweer en hagel is dan mogelijk. In de nacht neemt met name boven land de wind iets af.
Bron KNMI
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zou toch een code oranje uitgeven voor een kans op windstoten met
een mogelijkheid tot boven de 110 km. per uur.
KNMI en meteo niet op dezelfde lijn vanavond.
*please geen gedoe over wie er vaker naast zit blabla, gewoon constateren dat de twee grootsten in nederland verschillen wat betreft vannacht* | Gewijzigd: 8 december 2011, 17:17 uur, door pyro
buienradar link
Wil niet zeggen dat ervoor niets spannends kan gebeuren qua windstoten, maar gezien de verwachte neerslag kan dit best even voor een vrij heftige situatie zorgen..... met de nadruk op KAN!
We wachten spannend af op wat er komen gaat!!!
Als ik dit zo lees morgen nog meer zaag en kap werk .
Als de verwachting uitkomt dan heb je waarschijnlijk meer zaagwerk dan vandaag
Ik dacht dat is de brommer van m'n zus, kijk ik naar buiten zie ik zo'n grote boom die bij ons in de tuin stond op m'n auto liggen Nu allemaal deuken in m'n (vrij nieuwe) auto
Belooft nog wat voor vanavond.
Maar de windstoten halen wel steeds vaker fors uit.
Met net een uitschieter van 83.2 km/h.
Ik dacht dat is de brommer van m'n zus, kijk ik naar buiten zie ik zo'n grote boom die bij ons in de tuin stond op m'n auto liggen Nu allemaal deuken in m'n (vrij nieuwe) auto
Belooft nog wat voor vanavond.
Dat is balen sorry van je auto, maar gelukkig is het alleen blikschade!
Kan je vertellen ben nog steeds onderweg naar Zanvoort, weet eigenlijk niet meer waarom, want het is alweer donker haha
Sta nu even stil bij utrecht op de A2, kan je vertellen dat het hier af en toe toch ook al forse windstoten zijn hoor!
Kan je vertellen ben nog steeds onderweg naar Zanvoort, weet eigenlijk niet meer waarom, want het is alweer donker haha
Sta nu even stil bij utrecht op de A2, kan je vertellen dat het hier af en toe toch ook al forse windstoten zijn hoor!
Dat is waar, ik zou maar net naar de brievenbus lopen en ik had die boom op me gehad. Maar toch baal ik echt keihard nu
Dit was de enige boom die voor 'gevaar' kon zorgen, dus laat die storm nu maar komen