Na onderzoek zit je dus vrij dicht bij het plaatsje ''Hupsel''?
Het maximale waar je dan rekening mee moet houden:
Windsnelheid; 51 kmh
Windstoten; 79 kmh
Zit je dus als je praat over het maximale rond een kracht 6(misschien net wat meer als top)
Hoop dat je hier wat aan hebt
Overigens zou ik me dus niet heel druk maken hoor | Gewijzigd: 7 december 2011, 14:59 uur, door TornadoCowboy
Da's wel een stukje spannender denk ik.
Je zit op het randje van 8bft. (60km/h)
Kwa incidenten hebben alleen Heemskerk, Beverwijk, IJmuiden en Haarlem al wat narigheid gehad (binnen de regio Kennemerland)
Op schiphol is op dit moment ook sprake van flinke vertragingen door de wind. Vertragingen lopen op tot 60 minuten of langer. En er zijn ook al vluchten helemaal uitgevallen.
Waar moet je heen en hoe ga je daar heen? | Gewijzigd: 7 december 2011, 15:17 uur, door orthello
Dichtsbijzijnde meetstation is Schiphol
Windsnelheid: 51kmh
Windstoten: 77 kmh
Zit je rond een 7 a 8(als hoogste piek)
Deze tabellen worden wel zeer regelmatig ge-update | Gewijzigd: 7 december 2011, 15:17 uur, door TornadoCowboy
http://hdtv.webcam.nl/hoekvanholland/
Je zit op het randje van 8bft. (60km/h)
Kwa incidenten hebben alleen Heemskerk, Beverwijk, IJmuiden en Haarlem al wat narigheid gehad (binnen de regio Kennemerland)
Op schiphol is op dit moment ook sprake van flinke vertragingen door de wind. Vertragingen lopen op tot 60 minuten of langer. En er zijn ook al vluchten helemaal uitgevallen.
Waar moet je heen en hoe ga je daar heen?
Oh nee ik woon hier! Ik ben geen expert qua weer enzo.. Ik ben wel helemaal gek van extreem weer.. met name storm..
De Kooy (vliegveld DenHelder) heeft de 100 genaderd (91km/h)
Meteo-Julianadorp is er overheen gegaan met 102 km/h
Het lijkt het laatste uur ook niet heel veel verder te verslechteren. Ik heb dan ook het vermoede dat het hoogtepunt van vandaag inmiddels wel zo'n beetje is bereikt.
Windsnelheid: 51kmh
Windstoten: 77 kmh
Zit je rond een 7 a 8(als hoogste piek)
Deze tabellen worden wel zeer regelmatig ge-update
thanks man! mooi tabel! ik hoop dat er hier ook een windkracht 9 komt te staan.. (dromen mag altijd lol)
Geen reden tot paniek hoor. Hooguit voorzichtigheid.
Als je op de snelweg bent... beetje uit de buurt van de vrachtwagens blijven. Ook auto's met aanhangers (ja echt ze zijn er die met dit weer een aanhanger of caravan mee slepen) proberen te ontwijken. Hou ze in de gaten, let op slinger gedrag