Mensen op straat klagen maar wat af, ik geniet er van!
Citaat van MamaAsz, woensdag 7 december 2011, 13:34 uur Verwachting is dan ook in de loop van de middag/avond storm.
We wachten geduldig af, wind begint hier wel steeds meer aan te trekken met af een toe een flinke plensbui.
Ik denk dat het toppunt ergens in de late middag en avond is. We moeten gewoon rustig afwachten!
Edit Marga: Twee opeenvolgende berichten samengevoegd! | Gewijzigd: 7 december 2011, 12:59 uur, door Marga
Je woont in Zuid-Limburg, daar hoef je echt geen storm te verwachten.
Gistermiddag met fiets en al omgeblazen, onverwachte rukwind die precies opzette toen ik om de hoek kwam.
Edit; Wel een hele mooie klap onweer zojuist! Flits en een harde donder! Inmiddels ook een behoorlijke hagel bui. | Gewijzigd: 7 december 2011, 12:51 uur, door Aiwendil
Daar hebben wij dan toch een mini-versie van gehad. Werkelijk alles vloog in het rond.
Windstoten zijn er wel.. Dus voor niets is niet helemaal waar, al zou ik voor een stormpje nooit de auto laten staan..
Nee ik verwacht ook geen windkracht 9 lol. Maar was ook een beetje met de trein gegaan omdat er hagel verwacht werd en ik geen zin had in glijpartijen op de A2 van Roermond naar huis... Heb nbog niet zo heel lang mijn rijbewijs hihihi
Edit Marga: Opeenvolgende berichten samengevoegd! | Gewijzigd: 7 december 2011, 13:07 uur, door Marga
correct me if im wrong
Nee jij niet maar ik heb net mijn rijbewijs op mijn 38e gehaald en op de snelweg vind ik het zonder wind al erg genoeg. hahaha... Call me chicken, i don't care...
Edit Marga: Opeenvolgende berichten samengevoegd!
Je bent gewoon erg voorzichtig, dan is het alleen maar goed dat je niet gaat rijden toch?
Je kunt altijd jouw eigen bericht bewerken om informatie toe te voegen.
Bedankt voor de medewerking! | Gewijzigd: 7 december 2011, 13:09 uur, door Marga