Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Armstrong, PA; Clarion, PA; Forest, PA; Indiana, PA; Jefferson, PA.

22 Nov 2024 09:51:43

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Armstrong, PA; Fayette, PA; Indiana, PA; Westmoreland, PA.

22 Nov 2024 09:51:42

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cambria, PA; Somerset, PA.

22 Nov 2024 09:51:42

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 09:35:11

De temperatuur bij Mont rigi is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 09:35:10

De temperatuur bij Humain is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 01:05:39

De temperatuur bij Ernage is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:33

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:32

De temperatuur bij Mont rigi is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:32

De temperatuur bij Retie is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 19:12:49

De temperatuur bij Ukkel is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 19:12:48

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Allegheny, PA; Butler, PA; Washington, PA.

21 Nov 2024 12:27:29

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Allegheny, PA; Westmoreland, PA.

21 Nov 2024 12:27:28

21 Nov 2024 08:43:07

De temperatuur bij Humain is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 04:02:13
Actueel
1 / 4

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 december 2011, 13:58 uur | Bericht #303621
Citaat van ron12, donderdag 1 december 2011, 13:41 uur net op brt1 het weerbericht,geen woord over de storm hoor.

wie weet willen de meesten hier en elders graag dat die storm komt? terwijl je zou kunnen weten niet het weer 5 dagen in het voren kunt voorspellen. kijk eens na de runs van bv gister, het veranderde steeds in dan weer wel en dan weer niet.
zelf denk ik dat weer over 5 uur nog niet eens te voorspellen is.
1 december 2011, 14:01 uur | Bericht #303622
Citaat van QuiNTogH, donderdag 1 december 2011, 13:35 uur Piers vaardigt een waarschuwing uit voor zeer gevaarlijk weer. Extreem weer in delen van de USA.
1-3 december. Mede dankzij onvoorziene zonneactiviteit van afgelopen maand (16-18 november).

Toch niet die Piers Corbyn die voor November 2007 met een superstorm aankwam zetten wat overal in de media destijds stond.
Iedereen had het erover en wat gebeurde er uiteindelijk, nagenoeg niets.
Er was wel vrijdag 9 november zeer hoog water en voor alle kustsectoren was code rood van kracht, dat was voor het laats in 1976 maar het heeft op dat moment absoluut niet gestormd.
De wind was over het algemeen meest hard misschien even stormachtig, maar zeker geen storm.
Het hoge water werd veroorzaakt door de lange windbaan door een zware tot zeer zware storm voor de kust van Zuid Scandinavie, dit veroorzaakte een windbaan van bijna 1000 km en al dat water werd de Noordzee ingestuwd.

Waarom deze advertentie?
Ries
Lid
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 december 2011, 14:05 uur | Bericht #303623
Citaat van op bijna 53 graden NB, donderdag 1 december 2011, 12:01 uur Wat mij wel opvalt is dat de bomen hier nog goed in het blad staan, de harde wind heeft de bomen niet kaal geblazen en we zitten nog maar 3 weken voor de kortste dag.
Minder nog maar 13 dagen dit jaar is de korste dag op 14 December.
Voor info over tijden kijk op http://www.zonsondergang.info/ en
http://www.hoe-laat-is-het.nl/zonsopkomt-tijden/
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes.
Tycoon2
Lid
1 december 2011, 14:07 uur | Bericht #303624
Citaat van Buffell, donderdag 1 december 2011, 13:39 uur Ik zie, persoonlijk (MENING!), het nut van die topic niet in, omdat, was het echt zo dat er 'n grote storm kwam, het KNMI, en ook andere weersinstituten allang bericht hiervan hadden gedaan. Veel mensen hier gaan er van uit lijkt het wel, dat weersinstituten bestuurd worden door volslagen malloten. Maar deze mensen zijn heus wel capabel en kijken ook op kaarten, en ik verwacht zelfs dat zij nog betere middelen voorhanden hebben. KNMI is capabel ja, maar op dit moment weten ze het ook niet zeker wat er zondag/maandag gaat gebeuren.

Beoordeling lange termijn

In de meerdaagse periode (t/m dinsdag) wordt de operationele run door de meeste EPS-leden ondersteund en de spreiding in de diverse parameters is dan ook meestal gering. Aandachtspunt blijft echter het lagedrukgebied dat in de nacht van zondag op maandag over ons land trekt. In de vorige 12 uur run bestond de kans dat snelle cyclogenese, en dus een snelle uitdieping, kon plaats vinden als het laag onder de linker-uitgang van de jet-streak komt. Deze ontwikkeling liet de operationele run dan ook zien. In deze run zien we de jet op zondag meer afzwakken met als gevolg dat de cyclogenese zwakker is en het laag minder ver uitdiept. Omdat de jet ook zuidelijker ligt is de koers van het laag ook iets zuidelijker. Kijken we naar de pluim en clusterkaartjes dan zien we een grote spreiding in de wind op zondag/maandag, veroorzaakt door verschillen in uitdiepen en koers van genoemde laag. Deze onzekerheden zijn ook terug te zien in de spreiding van de wind in de EPS-pluim. De kans op zware windstoten (>75 km/uur) was in de vorige run 50-80%, nu nog maar 10 %. Echter de volgende run kan dit weer anders zijn. Ook andere weermodellen, waaronder GFS, laten nu een duidelijk minder actief laag zien. In de EPS periode (vanaf woensdag) nemen de verschillen tussen de EPS-leden, en daarmee de spreiding in de pluim toe. Echter de zonale stroming blijft west en alle oplossingen geven op een aanhouden van het wisselvallige weer. Pas aan het eind van de periode zijn er een paar leden (20%) met de opbouw van een hoog boven centraal Europa en de advectie van wat kou, wat in de pluim voor de temperatuur terug te vinden is.

1 december 2011, 14:17 uur | Bericht #303626
Citaat van Ries1982, donderdag 1 december 2011, 14:05 uur Minder nog maar 13 dagen dit jaar is de korste dag op 14 December.
Voor info over tijden kijk op http://www.zonsondergang.info/ en
http://www.hoe-laat-is-het.nl/zonsopkomt-tijden/

De kortste dag valt gelijk met de midwinterzonnewende en dat is altijd rond 21 of 22 december.
De aarde draait niet in een perfecte cirkel rond de zon, omstreeks 4 januari staan wij het dichst bij de zon, dan verplaatsen wij ons wat sneller en rond 4 juli het verst van de zon en dan gaan we wat langzamer.
Hierdoor staat de zon nooit op dezelfde tijdstop op zijn hoogste punt, maar loopt soms een paar minuten voor en dan weer een paar minuten achter.
Dit verschil in minuten wordt tijdsvereffening genoemd en dat is de wel bekende achtvormige lus die je op sommige zonnewijzers ziet staan.
Hierdoor zal op 13 of 14 december de zon het vroegst ondergaan en beginnen de dagen te lengen alleen aan de middagzijde.
Aan de ochtendzijde blijven de dagen korten tot ongeveer 30 of 31 december en pas daarna beginnen de dagen weer te lengen.
Er gaan ongeveer 5 minuten af aan de middagzijde en er gaan nog ongeveer 20 tot 25 minuten af aan de ochtendzijde. | Gewijzigd: 1 december 2011, 14:20 uur, door op bijna 53 graden NB
1 december 2011, 14:33 uur | Bericht #303627
Citaat van Buffell, donderdag 1 december 2011, 13:39 uur Nogal makkelijk heren, bashen op degene die een afwijkende mening heeft. Maar hier heb ik het al zóóó vaak over gehad.

Het feit dat de kaarten slechts 3 dagen voor 'aanvang' van de storm nog zo wispelturig zijn, geeft aan dat er totaal geen zekerheid is of deze 'storm' wel zal plaatsvinden. En let wel, ik heb het over STORM. Een beetje wind en wat neerslag is niet gelijk een storm, wat blijkbaar voor sommigen van jullie wel geldt.
Als ik zie wat GFS steeds doet, en hoe weinig andere modellen volgen, dan denk ik inderdaad dat die storm er niet gaat komen. Ten eerste, omdat GFS wel vaker superstormen/sneeuwdumps en andere extremen laat zien, en als het dan de dag van de waarheid is, vallen er 4 vlokken of waait het even paar uurtjes stevig. En zo verwacht ik dat het maandag ook zal gaan. Ik zie, persoonlijk (MENING!), het nut van die topic niet in, omdat, was het echt zo dat er 'n grote storm kwam, het KNMI, en ook andere weersinstituten allang bericht hiervan hadden gedaan. Veel mensen hier gaan er van uit lijkt het wel, dat weersinstituten bestuurd worden door volslagen malloten. Maar deze mensen zijn heus wel capabel en kijken ook op kaarten, en ik verwacht zelfs dat zij nog betere middelen voorhanden hebben.
En dáárom, mag ik mijn mening geven, net zoals jullie mogen roepen dat het de ergste storm in 34923 jaar wordt, want dat is gewoon sensatiezoekerij.

En dat is helemaal niet om hier de Sjaak Afhaak uit te gaan hangen, maar als ik gewoon een gematigdere mening heb, waarom zou ik dat dan niet mogen posten? Het is geen prettopic, waar slechts positieve scenario's geschetst mogen worden. We moeten ook realistisch blijven.

Beste Buffel,

Ik reageerde op jouw opmerking "dit topic kan wel sluiten"of iets van die strekking. Ik krijg de indruk dat jij zulke posts maakt juist om een reactie uit te lokken en dat is je dan weer gelukt, gefeliciteerd. je moet dan vervolgens niet gaan lopen klagen dat je "gebashed" wordt.

Dit topic is niet aangemaakt omdat het GAAT stormen, maar omdat de kaarten een kans lieten zien op. Dat het topic vervolgens zo hard gaat leven komt alleen maar doordat er hier veel mensen komen die het weer als liefhebberij en sommige zelfs als beroep hebben.
Hoewel het er nu steeds meer op gaat lijken dat het niet echt heel heftig wordt kan dat zo weer veranderen, en is er nog lang geen reden om het topic te sluiten.

Laat iedereen lekker, en als jij dit een onzinnig topic vind kom je toch gewoon niet meer? Net zoals ik vanaf nu niet meer op jouw posts zal reageren. It's all so simple
Days of thunder 2011: 10Twitter for Forum
Jdolky
Lid
1 december 2011, 14:34 uur | Bericht #303628
Citaat van Buffell, donderdag 1 december 2011, 13:39 uur Nogal makkelijk heren, {...} We moeten ook realistisch blijven.

In deze post beargumenteer je waarom je denkt dat de storm niet komt..dat draagt bij aan de discussie. Gister of vanmorgen poste je iets in de trend van: ''Topic kan wel dicht er komt toch niets''
Dit is kort door de bocht , draagt niet zoveel bij aan de discussie en wekt ergernis op.

Het feit dat de kaarten slechts 3 dagen voor 'aanvang' van de storm nog zo wispelturig zijn, geeft aan dat er totaal geen zekerheid is of deze 'storm' wel zal plaatsvinden. En let wel, ik heb het over STORM. Een beetje wind en wat neerslag is niet gelijk een storm, wat blijkbaar voor sommigen van jullie wel geldt.
Als ik zie wat GFS steeds doet, en hoe weinig andere modellen volgen, dan denk ik inderdaad dat die storm er niet gaat komen. Ten eerste, omdat GFS wel vaker superstormen/sneeuwdumps en andere extremen laat zien, en als het dan de dag van de waarheid is, vallen er 4 vlokken of waait het even paar uurtjes stevig. En zo verwacht ik dat het maandag ook zal gaan.

GFS stuitert inderdaad lekker op en neer en overdrijft nogal eens. Van de week gingen er overigens wel andere modellen mee. We moeten nu eenmaal roeien met de riemen die we hebben, het is gewoon afwachten en de runs blijven bekijken. Het weer is complex en elke elke verandering zorgt voor andere einduitslagen. Als het uitkomt was GFS wel de eerste die ermee kwam.

Ik zie, persoonlijk (MENING!), het nut van die topic niet in, omdat, was het echt zo dat er 'n grote storm kwam, het KNMI, en ook andere weersinstituten allang bericht hiervan hadden gedaan. Veel mensen hier gaan er van uit lijkt het wel, dat weersinstituten bestuurd worden door volslagen malloten. Maar deze mensen zijn heus wel capabel en kijken ook op kaarten, en ik verwacht zelfs dat zij nog betere middelen voorhanden hebben.
En dáárom, mag ik mijn mening geven, net zoals jullie mogen roepen dat het de ergste storm in 34923 jaar wordt, want dat is gewoon sensatiezoekerij.

De mensen bij de weerinstituten zijn zeker capabel maar je mist denk ik het grote verschil met de weerinstituten en deze site. De weerinstituten zullen nooit ver van te voren mogen roepen dat er een mega storm zou kunnen komen. Dit kunnen ze namelijk niet ver van te voren zeker weten. En zij worden zeker afgerekend als er uiteindelijk niets komt.

Wat de mensen hier op de site en in dit topic doen is kijken naar die kans dat er een storm komt. Wij zijn geen weerinstituut en daarom kunnen wij eerder speculeren over potentieel extreem weer. De media gaat hier vervolgens mee aan de haal en maakt er sensatiezoekerij van.

De kaarten (en niet alleen GFS) lieten van de week een in potentie flinke storm zien. Dit wil niet zeggen dat die er komt, maar in dit topic houden we de situatie in de gaten. Als je dat overbodig vindt, dan denk ik dat je de functie van dit discussie forum niet inziet.

Jij hebt alle recht om niet zo enthousiast te zijn en het kan inderdaad zo zijn dat er helemaal geen storm komt. Sommige zijn positief en sommige zien de komst van de storm niet gebeuren. Dat is nou juist het mooie van het discussiëren. Onderbouwing is daarbij het belangrijkst | Gewijzigd: 1 december 2011, 14:37 uur, door Jdolky
Mijn Flickr
1 december 2011, 14:48 uur | Bericht #303631
Belangrijkste is nog dat de randstoring gewoon op de kaart van 06u staat! Wel iets minder heftig maar zeker nog niet kansloos!
Jdolky
Lid
1 december 2011, 14:59 uur | Bericht #303634
Iemand die weet waarom de Ma 05.12. 21z (+111h) kaart mist bij weer.nl ? Uitkomst te onzeker?
Mijn Flickr
Buffell
Lid
1 december 2011, 14:59 uur | Bericht #303635
Oke oke, ik snap het redelijk wat jullie zeggen.
Ik had het misschien ook wat anders moeten formuleren, ik heb niet het doel om mensen uit de tent te lokken o.i.d., ik verwoord dingen soms nogal lomp.

Maar goed, wat me nog niet helemaal duidelijk is, en dat is ook niet echt op te maken nog, is wannéér dit alles zou moeten gaan plaats vinden. Ook dat schommelt nogal heen en weer. Ik zie kaarten waarop het in de nacht van 04-05 december al gaat waaien e.d., maar ook pas op 06 dec in de middag.
En hoe heftig het nu wordt. Daarom poste ik ook dat bericht. De ene keer gaf GFS windstoten van 120-130 km/u, en de volgende run, PATS, weg wind.
Wat dat betreft is het net zo gissen als een PL, zou je haast zeggen. Is het niet natuurlijk, want het is uberhaupt nog maar de vraag of er wel sneeuw bij zal gaan vallen. Persoonlijk denk ik van niet, de waarden zijn allemaal net niet 'je-van-het', dus ik denk dat de sneeuwvalgrens toch wel rond de 500/750 meter blijft. Maar daar hoeft verder niet te veel aan te veranderen, en het is alsnog sneeuw aan de grond. Zal in ieder geval niet lang blijven liggen met de positieve temperaturen die verwachten worden de hele komende week.

Tyshane
Lid
1 december 2011, 15:33 uur | Bericht #303644
Citaat van Buffell, donderdag 1 december 2011, 14:59 uur Oke oke, ik snap het redelijk wat jullie zeggen.
Ik had het misschien ook wat anders moeten formuleren, ik heb niet het doel om mensen uit de tent te lokken o.i.d., ik verwoord dingen soms nogal lomp.

Prima toch!

QUOTE(Buffell @ Dec 1 2011, 14:59) <{POST_SNAPBACK}>
Maar goed, wat me nog niet helemaal duidelijk is, en dat is ook niet echt op te maken nog, is wannéér dit alles zou moeten gaan plaats vinden. Ook dat schommelt nogal heen en weer. Ik zie kaarten waarop het in de nacht van 04-05 december al gaat waaien e.d., maar ook pas op 06 dec in de middag. En hoe heftig het nu wordt. Daarom poste ik ook dat bericht. De ene keer gaf GFS windstoten van 120-130 km/u, en de volgende run, PATS, weg wind.

Dat is juist ook een beetje het doel van dit topic, het is inderdaad onzeker en ook hier weten we niet wanneer het komt, of het komt en in welke intensiteit. Samen er over praten, kaarten plaatsen, analyseren en mekaar op de hoogte stellen van alle nieuw feitjes (aannames) houdt het topic gaande en leuk. Tot het moment daar is. Of storm of niet, tot die tijd blijft het afwachten!
jcroon
Lid
1 december 2011, 15:38 uur | Bericht #303646
Het is een chaos aan het worden daar rond die straalstroom. het ene na het andere laagje ergens ten west van de mid atlantische rug (nog wat ver van het land verwijderd om te spreken van een laag voor de kust van Amerika) wordt opgeslokt door de stroming naar het oosten. lijkt te verdwijnen en zorgt dan ter hoogte van Ierland opeens voor een kronkel in de isobaren heb ik het idee..
Paar dagen terug was er zo´n patroon in beeld voor `de`storm, had allemaal kaartbeelden verzameld om het te laten zien, maar ik weet niet meer waar opgeslagen....
1 december 2011, 15:43 uur | Bericht #303649
Citaat van Buffell, donderdag 1 december 2011, 14:59 uur Oke oke, ik snap het redelijk wat jullie zeggen.

Maar goed, wat me nog niet helemaal duidelijk is, en dat is ook niet echt op te maken nog, is wannéér dit alles zou moeten gaan plaats vinden. Ook dat schommelt nogal heen en weer. Ik zie kaarten waarop het in de nacht van 04-05 december al gaat waaien e.d., maar ook pas op 06 dec in de middag.
En hoe heftig het nu wordt. Daarom poste ik ook dat bericht. De ene keer gaf GFS windstoten van 120-130 km/u, en de volgende run, PATS, weg wind.
Wat dat betreft is het net zo gissen als een PL, zou je haast zeggen. Is het niet natuurlijk, want het is uberhaupt nog maar de vraag of er wel sneeuw bij zal gaan vallen. Persoonlijk denk ik van niet, de waarden zijn allemaal net niet 'je-van-het', dus ik denk dat de sneeuwvalgrens toch wel rond de 500/750 meter blijft. Maar daar hoeft verder niet te veel aan te veranderen, en het is alsnog sneeuw aan de grond. Zal in ieder geval niet lang blijven liggen met de positieve temperaturen die verwachten worden de hele komende week.

Beste Buffel, wij gissen allemaal naar het moment, duur en hoogtepunt van de storm en of deze wel of niet komt.
Pas 48 uur tot 72 uur van te voren komt er meer duidelijkheid in de situatie.
Het weer laat zich niet door regeltjes sturen, de regeltjes die wij gemaakt hebben die zijn ontstaan aan de hand van de meest voorkomde situaties uit het verleden.
Er zullen altijd uitzonderingen blijven bestaan, maar dat maakt het juist voor ons allen juist boeiend om toch een poging te ondernemen om deze storm toch juist proberen te voorspellen.
Ik volg al meer dan 20 jaar stormen over de Noordzee en de waterstanden,de kaarten zijn niet eenduidig en daar moeten we
ons allen op dit moment bij neerleggen.
Het is op dit moment even niet anders.

SniperEye
Lid
1 december 2011, 16:13 uur | Bericht #303654
Citaat van Jan van Ooijen, donderdag 1 december 2011, 14:48 uur Belangrijkste is nog dat de randstoring gewoon op de kaart van 06u staat! Wel iets minder heftig maar zeker nog niet kansloos!

Het is net als met onweer.... afgelopen zomer toverde GFS ook giga-kaarten tevoorschijn. Wij hielden min of meer rekening met een iets minder verloop, maar toen het uiteindelijk aankwam bleek weinig overdreven.

Als ik het zo lees hangt veel af van positionering van het jet.
Zynex
Lid
1 december 2011, 17:01 uur | Bericht #303661
we worden met qua weer echt steeds teleurgesteld =(
Alles is gewoon net niets.

School afmaken en wegwezen hier ;D!
Picobyte
Lid
1 december 2011, 17:25 uur | Bericht #303672
Als de rust in dit topic een indicatie is dan is het nu de stilte voor de storm.
Twee keer ge F-5d tweede keer omdat ik niet geloofde dat er al een kwartier niemand hier wat te melden heeft
Ik hoop echt dat de natuur nog met een sinterklaas verrassing komt,en moderne techniek is bij lange na nog niet perfect dus wie weet wat onze computers en meet instrumenten nog over het hoofd zien
Uit nabije geschiedenis zijn er zat voorbeelden waarbij de satelliet en grond waarnemingen er tot een paar uur van te voren nog enorm naast zaten.
Laten 'wij' als weer extremisten hopen dat dat nu weer het geval is | Gewijzigd: 1 december 2011, 18:08 uur, door Marga
Bliksem is gewoon gratis random stroom.Die donder krijg je er extragratis nog bij.
joshoon
Lid
1 december 2011, 17:43 uur | Bericht #303675
Citaat van Picobyte, donderdag 1 december 2011, 17:25 uur Als de rust in dit topic een indicatie is dan is het nu de stilte voor de storm.
*knip*.

Mooi gesproken | Gewijzigd: 1 december 2011, 18:08 uur, door Marga
1 december 2011, 18:04 uur | Bericht #303685
Ergens in de komende dgn zal het wel gebeuren: De storm met alles erop en eraan
Serge
Lid
1 december 2011, 18:08 uur | Bericht #303686
Citaat van SniperEye, donderdag 1 december 2011, 16:13 uur Het is net als met onweer.... afgelopen zomer toverde GFS ook giga-kaarten tevoorschijn.

Ik moet hier nog wel even op inhaken, de kaarten die de GFS de afgelopen zomer te voorschijn toverde, zijn voor 90% wel uitgekomen,....

Vindt het wel grappig dat men hier veel afgeeft op de GFS, maar desondanks blijven ze wel naar deze modellen kijken..

Ondertussen staat er nog steeds een windkracht 7 op de kaarten met windstoten tot 10, dus die ouwe klaas zal het moeilijk krijgen de komende dagen
Winter 2014 - 2015 wordt horror?
1 december 2011, 18:09 uur | Bericht #303676
Effe een Satje: alvast voorgenieten; ehm linksboven is wel "iets" (mss) | Gewijzigd: 1 december 2011, 18:12 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Terug naar boven
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Er zijn in totaal 27.880 topics, welke bij elkaar 448.478 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.606 leden.
Het nieuwste lid is AMV058.

Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 426 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 426, lezen 58 mensen het topic "Winter 2010 discussietopic deel 16".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden