aleen mensen met een steekje los gaan dan naar buiten..
no effence, gezandstraald of betegeld worden.. ill pass..
met 12+ zal er enorme schade ontstaan en is het leed niet te overzien.....
Ik duidt op de plaatselijke voorspelling in Leeuwarden. Op hoogtepunt iets van 8...
Dat is op zichzelf een normale storm, maar andere elementen zullen dan ook een rol spelen
Zit ik niet op te wachten.....maar laten we ook realistisch blijven.
Zelfs bij mindere storm met sneeuw en felle kou kan er flink uitgehaald worden door moedertje natuur. | Gewijzigd: 30 november 2011, 19:59 uur, door Delain
Offtopic en andere zinloze berichten worden zonder pardon verwijderd.
| Gewijzigd: 30 november 2011, 20:03 uur, door MarkNL
aleen mensen met een steekje los gaan dan naar buiten..
no effence, gezandstraald of betegeld worden.. ill pass..
Verklaar mij dan maar voor gek, want met 11/12bft ga ik gewoon naar de pier, al zal die wel lopend worden maar dat maakt me niet uit!
Uiteraard is het erg oppassen dat er niet 1 en ander wat naar je hoofd krijgt gesmeten, maar goed ik ben nou 1maal iemand die graag van extremen houd
Da's geen echte storm meer...
Deze valt wel een beetje tegen inderdaad, maar die van gfs gaat nog wel. Al met al een prullenbakrun, vanavond maar weer even kijken! Dat is wel het leuke van die 6-uurruns, zodra je eindelijk bent bekomen komt er alweer een nieuwe!
Edit Marga: kaartje verwijderd
wat is de link naar deze site? Waar vind ik deze kaarten? | Gewijzigd: 30 november 2011, 21:42 uur, door Marga
LOL! Maar geloof me, niemand wil eigenlijk 12 bft over zich heen krijgen. De meeste van ons hier op de site hebben het nog nooit meegemaakt en de verschillen tussen 'slechts' een 9 en een 12 bft zijn enorm. Als die storm er daadwerkelijk komt en zal uitpakken als een 11 of 12 bft (denk daarbij aan de windststoten!), zal de schade in de honderden miljoenen, mogelijk miljarden lopen.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ach er is helemaal niets leuks aan windkracht 12. Alleen maar een hoop wind, want is daar nou leuk aan?? Daar komt alleen maar een hoop narigheid van. En daarbij vallen er vaak ook nog eens slachtoffers, door omvallende bomen op auto`s maar ook huizen. Of moet je dan even je huis verplaatsen? Iets verder van een boom? En alsof het altijd maar zo makkelijk is om alles door de verzekering te laten vergoeden. Ik hoop dat het allemaal wel mee zal vallen, en als ik de laatste berichten mag geloven zal het ook wel mee vallen.
Wat staat rechtsonder??
Hoop niet dat er een storm komt... Ben doodsbenauwd voor storm en hou het hier dan ook goed in de gaten..
Ieder bericht dat de storm mee gaat vallen is een hele opluchting bij me.... Hoop dat er nog veel van dat soort berichten komen!!!
En België kennende is dat weer een goede reden om de brandverzekering maar weer eens duurder te maken. Net zoals bij alle vorige onweders en wateroverlast. Dus alleen al daarom hoop ik hier dus niet op.
Hoop niet dat er een storm komt... Ben doodsbenauwd voor storm en hou het hier dan ook goed in de gaten..
Ieder bericht dat de storm mee gaat vallen is een hele opluchting bij me.... Hoop dat er nog veel van dat soort berichten komen!!!
http://wetter3.de/
Dat staat er... :S
Volgende is ook interessant:
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsgfsmeur.html
hey loopt ie nu veel zuidelijker dan de vorige run? De laatste run die ik zag, was die van 0:00u. Vandaag geen tijd gehad om te kijken, tot nu. | Gewijzigd: 30 november 2011, 21:23 uur, door JPP