Ik zou met de boot gaan als ik jou was....
Dat zal niet gaan ben ik bang... vanuit Madrid. - hoe Sinterklaas het steeds doet weet ik niet, maar vliegen is voor mij de enige optie!
Maar weer terug on topic
Vreemd, kwam alleen gisteren GFS met die kaarten?? Denk het niet, het is al een dag of 3 telkens terug te zien in de runs. Niet alleen GFS, maar ook het weermodel ECMWF liet het zien, nu minder maar nog altijd als max 122 km/u aan windstoten en een 9 Bft (leden pluim) Dan ook nog eens de laatste zin, slaat kant nog wal...... Jongens, lezen jullie dat? December begint wisselvallig met veel wind......
Als die storm echt komt zijn we in ieder geval van al die occupy tenten af
is dat een momentopname of blijft die zich verversen nav de nieuwe voorspellingen op die site?
Hoe kan ik anders zien of dat kaartje niet van gister is?
Dat ziet er in elk geval als een storm uit
*Verhaaltje*
Dat van die regen wil ik wel geloven als de rest van de maand er alleen sneeuw gaat vallen
Vreemd, kwam alleen gisteren GFS met die kaarten?? Denk het niet, het is al een dag of 3 telkens terug te zien in de runs. Niet alleen GFS, maar ook het weermodel ECMWF liet het zien, nu minder maar nog altijd als max 122 km/u aan windstoten en een 9 Bft (leden pluim) Dan ook nog eens de laatste zin, slaat kant nog wal...... Jongens, lezen jullie dat? December begint wisselvallig met veel wind......
Ze hebben het toch altijd mis ...
Twee: stel dat ze niet waarschuwen, dan is de schade des te groter
I WANT A HURRICANE !
Hoe kan ik anders zien of dat kaartje niet van gister is?
Dat ziet er in elk geval als een storm uit
Het is een gifje van die run. (de laatste dus) Het zijn windstoten en niet de windkracht. Bij onderstaande link kun je ze vinden. (reclame ff wegklikken)
http://www.wetter3.de/preview.html
ff klikken op het vakje onder parameter en dan 10 m spitzenboen.
Klopt, maar ga dan ook niet in de media lopen verkondigen dat GFS er maar 1 keer mee kwam terwijl het weermodel al een paar keer inclusief EC er mee kwam
En wat schrijven ze op de site: "De dagen daarna blijft het een komen en gaan van regenstoringen en buien. Maandag krijgen we mogelijk te maken met een herfststorm!" | Gewijzigd: 30 november 2011, 13:36 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
EC model wel ? Maar ik heb geen EC-kaart gezien die echt een "storm"liet zien... Niet op weer.nl, niet hier.
Wel een beetje opletten he
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=318199
Dan is het windstil.....
Nie zo snel graag, ik krijg niet eens de kans om mezelf te verbeteren dan wel enige nuances in te brengen..
Ik had het bijbehorende EC kaartje al gevonden.
Ja een storm (kracht 9) ten noorden van de waddenzee bij EC maar boven land , zelfs het noorden, zou daar niet zo veel van over blijven....
kan me voorstellen dat men dat na het GFS spektakel te verwaarlozen vind. | Gewijzigd: 30 november 2011, 13:49 uur, door jcroon
Ik bedoel donderdag natuurlijk | Gewijzigd: 30 november 2011, 14:04 uur, door Debbieke