Een media storm is het !!
Het zou toch nog een mega-storm kunnen worden. Het kan ook nog een storm in een glas water worden. Het is denk ik nog ietsje te vroeg.
Dat hadden we beter eerder kunnen doen.. Dan maar de gemeente bellen...
Leuk een storm.. Alleen als je grote kans op schade hebt lijkt het me toch een best zenuwslopende periode..
Volgens mij zegt Jan ook 50/50.. Media noemt natuurlijk eerst continu de ene 50... en na maandag hebben ze het over de andere 50, als de storm is tegengevallen. | Gewijzigd: 29 november 2011, 13:32 uur, door DoeEensGek
50/50 of niet: NuJij jaagt Nederland weer op stang; http://www.nujij.nl/algemeen/orkaan-niet-o....14671073.lynkx
Een aggregaat of je leven!
Moet kijken hoeveel views er bij komen dankzij Geenstijl.
En dan heb je ook nog all die andere sites die het van Geenstijl over nemen en ook door linken naar O-O.
Natuurlijk zet de media het iets sterker neer dan wat het is maar dan doen ze allemaal.
Geenstijl zelf zet het gewoon op een lollige manier neer zo dat iedereen het kan lezen.
Plus komen er steeds meer leden bij als Geenstijl door linkt.
Maak maar eens een poll met de vraag hoe mensen O-O hebben gevonden.
Maar OT
Dat het 12BFT gaat worden weet ik nog niet zeker maar sterk wordt die wel.
Hier zit een dikke duim achter... waar veel uit gezogen wordt. Wat een onzin artikel!
Je hebt helemaal gelijk SnowFlow...
Je hebt helemaal gelijk SnowFlow...
Ik geloof dat ik ook maar eens een accountje aan ga maken, gewoon, om ook wat te ranten.
Uiteraard geef ik wel door welke naam ik hanteer; ere wie ere toekomt, nietwaar?
Haha dit is toch wel de giller van de dag..haha dat je daar je geld ook nog mee kan verdienen.
Massaal aan het hamsteren geslagen voor de storm..haha entertainment is het wel.
Heeft iemand al iets van Duitse of Noorse weermensen gehoord over de storm of is zelfs dat uit de hoge hoed getoverd?
Edit¤: En de term horror-orkaan hadden we nog niet gehad | Gewijzigd: 29 november 2011, 14:23 uur, door Jdolky
Edit Marga: *knip**
Dat ze Jan eens met rust laten en normaal quoten. Het is hier een Forum waar men zijn mening mag delen, als de media dergelijke uitlatingen gedaan vanuit passie en plezier willen gebruiken voor hun eigen gehype, is dat zeer onterecht en bijzonder jammer. Nogmaals, Jan, gewoon zo doorgaan. | Gewijzigd: 29 november 2011, 14:34 uur, door Marga
Ongelofelijk, ik snap niet dat een dergelijk bericht kan blijven staan op nujij. De brontekst is totaal anders dan de uit de duim gezogen tekst van de topic starter. Volgens mij zijn de moderators van nujij al begonnen met hun winterslaap..
Lastig die media, maar zo is het nu eenmaal. Verder maar weer ontopic. | Gewijzigd: 29 november 2011, 14:22 uur, door Tyshane
Wij staan voor een complete weersomslag. Zo gaan wij vanaf donderdag tot en met maandag een periode tegemoet met veel regen en regelmatig storm of stormachtig weer. Rond Sinterklaas blijft het ruig, dus storm(achtig). Dat is niet het enige, van 5 op 6 december verwacht ik ook de eerste sneeuw. We krijgen dan te maken met een noordwest tot noordelijke stroming waarin flink koude lucht zal toestromen. Tegelijkertijd komen actieve storingen met deze koude stroming mee. Mogelijk een zogenaamd “Polar low†op dinsdag of van dinsdag op woensdag (“Polar low†= depressie gevuld met koude lucht vanaf de Noordpool, sneeuw en storm(achtig) weer). Dus kan het ook na dinsdag ruig en koud blijven met kans op sneeuw. Een periode met overlast voor het verkeer.
Piet Paulusma
Wat een onzin allemaal in de media.
Het is niet voor het eerst dat O-O waarschuwt voor extreem weer, verwachtingen die wel degelijk zijn uitgekomen terwijl iedereen er aanvankelijk hartelijk om moest lachen.
Ik hoop dat die storm komt en Jan zijn gelijk krijgt.
Maar zo min mogelijk schade (indien mogelijk) en geen slachtoffers graag.
Moet kijken hoeveel views er bij komen dankzij Geenstijl.
En dan heb je ook nog all die andere sites die het van Geenstijl over nemen en ook door linken naar O-O.
Natuurlijk zet de media het iets sterker neer dan wat het is maar dan doen ze allemaal.
Geenstijl zelf zet het gewoon op een lollige manier neer zo dat iedereen het kan lezen.
Plus komen er steeds meer leden bij als Geenstijl door linkt.
Maak maar eens een poll met de vraag hoe mensen O-O hebben gevonden.
Maar OT
Dat het 12BFT gaat worden weet ik nog niet zeker maar sterk wordt die wel.
Hehe, in de winter van 2009/2010 dankzij Geenstijl komen aanwaaien (om in de terminologie van de thread te blijven )
Moet 1 grote chaos worden die dag als er ook daadwerkelijk sneeuw gaat vallen bij die megastorm.
Sinterklaas moet oppassen!