29/11/11 11u24
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/art...kjesavond.dhtml
Ik zie aan de kust zelfs 170 km/h staan? En in het binnenland 147?
Edit: Verkeerde quote | Gewijzigd: 29 november 2011, 12:21 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Die kaartjes moet je al helemaal niet geloven, heb daar in beginpost een stukje over geschreven. Ik praat hier over KANS, maar media komt het gelijk. Jammer dat het zo moet
Dit is volgens mij niet Helemaal waar het gaat er ook om over welke afstand de druk oploopt of afneemt
Hoe dichter de isobaren als ik me niet vergis bij elkaar liggen hoe sterker de wind dit kan ook met minder druk verschil.
Verbetermij als ik fout zit
[Gepikt van Wikipedia]
Ben benieuwd, ik hou 5-12-2011 goed in de gaten. | Gewijzigd: 29 november 2011, 12:36 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Ik heb weinig verstand van "het weer", maar lees met belangstelling dit forum omdat ik van extreme weersomstandigheden hou!
Even een vraag voor 5 december: Is de kans op sneeuw ook aanwezig in combinatie met die storm? Of nemen de sneeuwkansen juist af als de storm op de kaarten blijft staan?
Ik hoop dat iemand dit kan verklaren voor mij
Groet,
De aandacht wordt wel steeds groter bemerk ik
Haha het is net een olievlek..hoorde Gerard Ekdom op 3fm ook al spreken van een mogelijke windkracht negen op pakjesavond
Ik heb weinig verstand van "het weer", maar lees met belangstelling dit forum omdat ik van extreme weersomstandigheden hou!
Even een vraag voor 5 december: Is de kans op sneeuw ook aanwezig in combinatie met die storm? Of nemen de sneeuwkansen juist af als de storm op de kaarten blijft staan?
Ik hoop dat iemand dit kan verklaren voor mij
Groet,
Dit heeft alles te maken met positie van het laag, is momenteel nog niet te zeggen
Ok, dankjewel Jan!
Ik zal de komende dagen met spanning het forum en de jouw berichtgeving afwachten
Enig idee hoe het daar uit gaat zien en wat voor impact het zal hebben daar?
Welk land/locatie moet je precies zijn? Je kan me ook een PB sturen via de site
Ik hoorde gisteren wel bij het RTL Weer dat het zaterdag mogelijk gaat stormen, maar dit wat mogelijk kan gebeuren een paar dagen later ziet er een stuk leuker uit
Wel triest dat de media alles zó vertelt dat het overkomt dat Jan zeker van zijn zaak is dat de storm gaat komen | Gewijzigd: 29 november 2011, 12:58 uur, door Diem
Waardeloze berichtgeving van AD vind ik zelf, wordt gewoon gepraat over de situatie. We moeten dit gewoon gaan volgen en meer kunnen we niet doen
Precies er is nog geen zinnig woord over te zeggen, waaien zal het in iedere geval doen maandag, maar hoe hard en vooral waar is afwachten..
Edit Marga: knip
Mega stormen, stormen des doods, storm der stormen hoe verzinnen ze het allemaal, het wordt ook steeds gekker
Een media storm is het !! | Gewijzigd: 29 november 2011, 13:17 uur, door Marga
Nou die zit er al wat dichter bij al lijkt het mij toch vooral een maandagochtendstorm te worden....
Hoe dichter de isobaren als ik me niet vergis bij elkaar liggen hoe sterker de wind dit kan ook met minder druk verschil.
Verbetermij als ik fout zit
Ik ga je niet verbeteren want volgens mij heb je het goed.