Het is wat eerder dan "huiswaarts keren", 't is voor de mensen doe 's ochtends naar hun werjk gaan...
't is wat rustiger geworden, vergelijk maar
nounou, als ik die reacties lees, zie ik toch dat we een heel lief en gezellig forum hebben
Maar OT: Wel spannend dit! Ik kijk er naar uit! Helaas is windkracht 12 net ietsjes te hard om te kitesurfen..
Maar OT: Wel spannend dit! Ik kijk er naar uit! Helaas is windkracht 12 net ietsjes te hard om te kitesurfen..
Lol, het niveau daar kan je vergelijken met een kleuterklas. Ben er ook niet bepaald blij mee om daar op nujij te staan. Maar goed, spannend wordt allemaal wel. Gisteren over sneeuw zitten schrijven en nu over storm. Gelukkig blijven die twee opties nog open. EC (zoals hierboven) laat het wederom zien
voorbeeldje:
@weerman Als jij nou eerst eens leert lezen, dan zal je zien dat Jan van Ooijen dat dus helemaal niet zegt. Hij geeft alleen aan dat de mogelijkheid er volgens de !!huidige kaarten!! is. Mensen kunnen hier wel erg negatief reageren zeg, het lijkt fok wel!
(mijn alias is peperbolletje )
maar goed, laat je daardoor niet van de wijs brengen Jan, die lui komen gewoon op dat forum, moeten even uit gal spuien op een onderwerp waar ze verder weinig van snappen en gaan weer verder..
Wat de storm betreft, Laat maar komen
Het lijkt me heerlijk eens een goed storm. De storm met de engste herinneringen heb ik van toen ik ongeveer 8 was. Ik ben nu 47 . iemand hier idee welk jaar het was? Kan me vergissen in de leeftijd namelijk. Bij ons lag toen het dak er af, en de onderbroeken (formaat parachute)van de buurman lagen 2 km verderop.
Ik woonde toen in TerApel. | Gewijzigd: 29 november 2011, 08:58 uur, door Scully
voorbeeldje:
@weerman Als jij nou eerst eens leert lezen, dan zal je zien dat Jan van Ooijen dat dus helemaal niet zegt. Hij geeft alleen aan dat de mogelijkheid er volgens de !!huidige kaarten!! is. Mensen kunnen hier wel erg negatief reageren zeg, het lijkt fok wel!
(mijn alias is peperbolletje )
maar goed, laat je daardoor niet van de wijs brengen Jan, die lui komen gewoon op dat forum, moeten even uit gal spuien op een onderwerp waar ze verder weinig van snappen en gaan weer verder..
Wat de storm betreft, Laat maar komen
Ik had al een account. Wat een lutsers! LOL
Mensen snappen er ect niks van...
Ga de komende dagen de kaarten goed in de gaten houden van mij mag er wel een strompje komen alleen het liefst niet in een glas water.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/..._witte_sin.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/..._witte_sin.html
Zeg dat wel 785 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (744 Gasten en 1 Anonieme gebruikers)
wat hij O-O zou schenken
wordt het een pak sneeuw
of de storm van de eeuw
PietP reageerde blij:
"Sint doet u maar allebei"
dat vinden ze vast wel fijn
die lezers van onweer-online
Sint en PietP
Lol