Ook hier zijn de temp. weer gestegen. Het is nu weer 2.5 graden, dauwpunt 1.3 en een windchill van nog maar -0.5.
eerst de wind uit het noorden en nu uit het westen....een net niet. ik denk dat we de voorspelde sneeuwbuien voor hier ook wel kunnen vergeten.
Sneeuwverwachting voor Nederland.
Daar is eigenlijk een ander draadje voor maar ik wil toch even zondigen , een ander GFS plaatje van dezelfde tijd is veel beschaafder | Gewijzigd: 6 december 2011, 00:07 uur, door jcroon
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Kaartje is voor vrijdag&zaterdag...Duurt ook nog even
2de is het temperatuurskaartje voor dat moment(beide ong gelijk), we zitten rond de 1 a 3 graden.
Voor het eerst dat GFS nu toch ook ''(natte) sneeuw'' laat zien, voorheen was het nog alleen neerslag | Gewijzigd: 6 december 2011, 05:28 uur, door TornadoCowboy
en lekkere hagelbuien
Confirmed, ik was in Vlissingen Oost en heb een paar prachtige CG'S gezien en er lag daar een laag hagel van een cm of 2. Ging goed tekeer
Hier de hele nacht door klappen onweer, vanochtend ook weer.
Met flinke hagelbuien en een rotbries.
De hele zomer amper onweer gehoord, en nu de hele nacht en gisteren ook al. Haha.
Ben benieuwd wat er vandaag gaat komen.
Wij in zuidlimburg Maastricht hebben het helemaal droog gehouden op spat na en lekker zon.
Momenteel ook helder blauw buiten.
wel koud maar geen Buien
Vandaag ook grote kans dat het droog blijft prima zo