Lees al een tijdje mee, maar voor het eerst zal ik mn (on)genoegen over het weer plaatsen. Vanwaar ook Ongenoegen? Omdat we hier (Almkerk Noord Brabant) naast een paar lichte regenbuitjes nog geen hagel, natte sneeuw enz. hebben gehad. Regenmeter (registreert bij 0,8 mm) geeft zelfs nog geen neerslag aan! Wel een paar mooie buienwolken, maar die trokken alleen maar voorbij.
K Hoop hier trouwens nog veel te leren, maar dat zal wel goed komen
gr Niek
Wat mij betreft heb je gewonnen, de primeur van winter 2011/2012!!
Zo ja, die is genomen in het Limburgse dorpje Neer, waar ik woon.
Jah! maar nu zie ik het onderschrift, dat had ik gemist in mijn enthousiasme haha!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Hier alleen maar regen.
Zou de maas invloed hierop kunnen hebben?
Wel super foto!! lekker!! Kom al helemaal in de sneeuwstemming haha.
Dat zou goed kunnen.
Kijk maar eens in de zomer, als er sprake is van noodweer. Vaak gaat het aan de ene kant van de Maas er veel harder aan toe dan aan de andere kant van de Maas.
Kijk maar eens in de zomer, als er sprake is van noodweer. Vaak gaat het aan de ene kant van de Maas er veel harder aan toe dan aan de andere kant van de Maas.
Ik moet altijd vanuit Duitsland de Maas over naar mijn werk en het is altijd 1 tot 1,5 graad verschil van de ene en anderkant.
TOT DE KERSTDAGEN GEEN KOU
Het wordt de komende dagen wel herfstweer met veel buien met hagel, regen of natte sneeuw en harde wind op woensdag en vrijdag. Maar tot en met de kerst verwacht Margot Ribberink geen echte kou. Dat wil zeggen dat het niet tot nauwelijks zal vriezen en dat er waarschijnlijk geen grote pakken sneeuw vallen.
Toch heel anders in vergelijk met de winter van vorig jaa, als je daar zo de foto's niet
Wat denken we over de mening van Margot?
Het was een combinatie van hele natte sneeuw/smeltende hagel/ijskoude regen, geen pretje op mijn fietsje!
Geen foto's, maar het zag er ook niet spectaculair uit.
Het was in ieder geval geen sneeuw meer voor het de grond raakte, misschien effect van een warme stad gezien het bericht uit Reusel hierboven? | Gewijzigd: 5 december 2011, 16:11 uur, door Jip
TOT DE KERSTDAGEN GEEN KOU
Het wordt de komende dagen wel herfstweer met veel buien met hagel, regen of natte sneeuw en harde wind op woensdag en vrijdag. Maar tot en met de kerst verwacht Margot Ribberink geen echte kou. Dat wil zeggen dat het niet tot nauwelijks zal vriezen en dat er waarschijnlijk geen grote pakken sneeuw vallen.
Toch heel anders in vergelijk met de winter van vorig jaa, als je daar zo de foto's niet
Wat denken we over de mening van Margot?
Die kan dat makkelijk zeggen maar ik denk dat we volgende week al winterweer krijgen.
En ik vind margot ribberink de slechste en chagerijnigste weervrouw.
Bweeeeeehhhhh....ik krijg hoofdpijn van dit weer. (sneeuwhoofdpijn)
Wie nog meer ???
Ik niet. ik word er juist vrolijk van. (sneeuw blijdschap) | Gewijzigd: 5 december 2011, 16:21 uur, door Eifel
Bweeeeeehhhhh....ik krijg hoofdpijn van dit weer. (sneeuwhoofdpijn)
Wie nog meer ???
Je bent niet de enige... .Die mist van de afgelopen weken icm met H-blokkade heeft bij mij ook wonderen gedaan Prednison en morfine tegen de pijn aan toe (Clusterhoofdpijn...) Nu de eerste sneeuw en kan er (hopelijk) de hele winter weer tegenaan
Ze blijven deze winter vergelijken met de winter van 2010.
waarom is vergelijken verkeerd? We vergelijken toch alles met elkaar?
Het is nu al weer bijna donker hier Wel prachtige wolkenluchten!
Paar hagelbuitjes gehad en dat was het wel weer.
leuk voor de sneeuwliefhebbers dat er nu eindelijk wat gevallen is.
Koning winter, koning winter, Breng ons vanavond een bezoek, En strooi dan wat lekkers, In een of andere hoek!