Hó wacht even, deze telt niet hoor, dit is geen witte straat Dat is een drabstraat!
De zeewater temperatuur langs de kust is niet echt representatief voor de temperatuur van de noordzee.
Het water is ondiep en daardoor is de temperatuur meestal een stuk lager dan midden op zee.
Voor onder andere de reddingsbrigade, watersporters is deze temperatuur wel belangrijk in verband met eventuele onderkoeling.
Hieronder staat een overzicht van de actuele zeewatertemperatuur | Gewijzigd: 5 december 2011, 14:45 uur, door op bijna 53 graden NB
Het is inmiddels ongeveer 20 minuten geleden, maar er ligt nog steeds een laagje.
Inmiddels begint het opnieuw te sneeuwen.
Ik heb al gevraagd voor foto's...lol
Zelf was ik ook op pad vandaag alleen vergeten te checken....accu camera leeg...damn..
Hier in Tilburg vandaag af en toe pikzwarte luchten met onweer, hagel en regen. Zeer dynamisch weer, maar ik heb helaas nog geen verdwaalde sneeuwvlok gespot...
Joh Zwoof,je hebt helemaal gelijk.
Moet aan een brilleke (40+)
Ik dacht ook in Friesland,maar das nie zo
GFS lange termijn ziet er niet meer zo goed uit. voor winterliefhebbers zoals ik.
GFS lange termijn is niet echt relevant, wat relevant is dat deze week de bezem er doorheen gaat. Het is nl. al moeilijk genoeg om 1 depressie met eventueel stormkansen goed te voorspellen op een termijn van 1 week. Het komt wat dat betreft op nowcasten aan. Deze week krijgen we meerdere depressies om de oren dus de kaarten worden nog behoorlijk door elkaar geschud de komende dagen. Als ik het goed gelezen heb kwam de winter van 62/63 ook opeens op de proppen en ging niet meer weg. Het kan dus zo gebeurd zijn.
Wacht deze week even af en kijk dan hoe de zaken ervoor staan.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Moet aan een brilleke (40+)
Ik dacht ook in Friesland,maar das nie zo
West Friesland niet idd. (volgens het kaartje dan). De beste kansen in Grunn en Drente. (uitgaande van je kaartje) Maar je weet nooit wat het exact gaat opleveren en waar precies. We zullen zien vanavond/vannacht of het regen/hagel/sneeuw of geflats wordt. | Gewijzigd: 5 december 2011, 15:13 uur, door zwoof
Wacht deze week even af en kijk dan hoe de zaken ervoor staan.
Goed gezien, voorlopig even niet verder kijken dan vrijdag.
Stormverwachting maken is niet zo moeilijk, maar je moet binnen een termijn van 72 uur zitten en altijd in een prognose terughoudend blijven voor wat betreft de windverwachting.
Ik ga voorlopig uit van windkracht 8 op woensdag, misschien plaatselijk gedurende korte tijd een windkracht 9 hoofdzakelijk uit het westen, vrijdag de lijkt kans op storm iets groter, wind echter uit het noordwesten en dat geeft behoorlijk hoge waterstanden, beetje vergelijkbaar met 27 november.
Voor verdere ontwikkelingen omtrendt de storm verwijs ik je naar deze link: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=29395 | Gewijzigd: 5 december 2011, 15:15 uur, door op bijna 53 graden NB