Tenminste dat gebeurt er bij mij.
Ik weet niet hoe dat bij een ander is, daar heb ik geen zicht op.
Je hebt gelijk. Mijn fout. Misschien er boven zetten dat je er op moet klikken.
Mijn onderstaand bericht kan dan ook weg.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=320266 | Gewijzigd: 5 december 2011, 10:00 uur, door Marga
Blauwe hemel met hagelbuien.
Voor mijn neus een prachtig wit aambeeld.
Nu verwaait het een beetje.
Diverse wolkensoorten te szien, waaronder net kasteelwolken en bloemkoolwolken.
Maar het is nu weer anders dan daarnet, meer laaghangende bewolking.
Precies! Een verwachting uitspreken van een temperatuur over 14 dagen is echt onzin. Zie het gespring in de pluimen na 5 tot 7 dagen maar eens.
Bron: KNMI
Wat een 'heerlijk' plaatje! Weer eens waarschuwingen, yeah, dat is een tijd geleden. Jammer dat de storm uit de kaarten is anders stond er ook nog een windwaarschuwing!
De voorspelde storm is ook veel te voorbarig naar buiten geschreeuwd door de media waaronder ook o-o helaas. Sorry dat ik het zo zeg maar een zware storm 1 week van te voren voorspellen is wel heel erg vroeg, de kans dat zulke kaarten uitkomen zijn miniem.
On-Topic: Mooie cb's (2) richting west nu.
Niemand heeft het hier over een storm gehad die gaat komen, we hebben hier alleen een topic aangemaakt om de interessante situatie in de gaten te houden. Valt wel op dat dit topic over sneeuwkansje gaat op 5 december (wat de 28ste geopend is) en daar hoor je niemand over. Zegt enorm veel van het niveau van sommige kranten en websites
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb het niet geïnterpreteerd als zijnde een voorspelling, maar heb het ervaren als iets wat men in de kaarten tegen kwam en dat we met zijn 'allen' zijn gaan volgen om te zien wat ervan over bleef. Ja en de rest is allemaal het gevolg van hoe de media nu eenmaal werkt...
Wel mooi fotografie-weer vandaag, erg fotogeniek allemaal!