Zou mooi zijn,maar zal wel iets warmer uitvallen.
Tussen 2 en 4 graden denk.
Aan de kust is al een code Oranje deze is hier geldig vanaf morgenvroeg eveneens 10 uur, maar tot donderdagochtend vroeg(?!) | Gewijzigd: 4 december 2011, 22:34 uur, door TornadoCowboy
Onweersdagen: 0
Het is niet om een storm maar om windstoten van 75-80 km/h
zie oa http://alarm.noodweercentrale.nl/getwarnin...and&lang=nl voor verklaring | Gewijzigd: 4 december 2011, 22:29 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Hier +3.3 graadjes.
Maar ik verwacht bij jou wel eerder een mooi wit schoon tapijtje.
Ik zit hier geloof ik maar op + 16m
Sorry ben weer iets te enthiousiast, vandaar dat ik mijn bericht nu al 5x heb aan moeten passen | Gewijzigd: 4 december 2011, 22:38 uur, door TornadoCowboy
Wat Debbieke vermeldde is niet voor jou bedoeld | Gewijzigd: 4 december 2011, 22:37 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Mijn inschatting ligt tussen 7-11 dec
Pluimpje
volgens pluimpje woensdag en vrijdag een hard briesje (stormpje), verder wel kansen dat er na vrijdag (volgens een aantal leden) toch wel wat minimale kou komt, misschien wel wat sneeuw. | Gewijzigd: 4 december 2011, 22:42 uur, door kdekool
Wat opvalt is dat niet alleen de laatste 5 dagen, maar ook in het middendeel van de pluim zowel de Oper als de Control maar wat heen en weer lijken te vliegen van warmer naar kouder en weer terug. De onzekerheid voor die periode is troef.
heeft oa te maken met sterke windvelden (mss stormen) die de atmosfeer nog flink kunnen gaan beroeren | Gewijzigd: 4 december 2011, 22:44 uur, door Verwijderde_gebruiker_04