Waar vind je die kaartjes waar je die getallen ziet staan bij de wind ?
[/quote]
http://wetter3.de/animation.html
gebiet: Mittel Europa
Kaarten aanpassen in plaats van 500hPa druk naar 10 meter spitzenboën
1) Gemaakt om Zaterdag 3 December 10u (in tien uur kan er veel veranderen)
2) GFS ging toen al voor koudere oplossing, en die wordt zeker nog kouder na afgelopen run.
Juist nu dat de Duitsers zeggen dat het te zacht wordt, wordt het weer kouder
(Thanks Lander) | Gewijzigd: 3 december 2011, 21:54 uur, door Vahnstad
2) GFS ging toen al voor koudere oplossing, en die wordt zeker nog kouder na afgelopen run.
(Thanks Lander)
Heb je een bron vermelding wat de Duitsers zeggen?. Ik kan het namelijk niks er van vinden.. | Gewijzigd: 3 december 2011, 21:57 uur, door Eifel
Aldus Ed Aldus. Die heeft ook al geen zin in kou.
Dat is de bronvermelding
Dit is de bron en we moeten dit geloven omdat de DWD een zeer gerenomeerd bedrijf is in plaats van alle kwakzalvers die een verwachting uitspreken, aldus Ed aldus. Als je dan over MeteoConsult hebt dan zegt hij het volgende "Tja en zo kan je deze discussie daarover nog eindeloos voeren en daar heb ik geen zin in. Waar wordt gewerkt vallen spaanders!"
Dus oordeel zelf maar
(Thanks Lander)
Ik ging al uit van de nieuwe pluim, don't worry...
15-daagse dus ook niet om over naar huis te schrijven. Al een chance dat ik sowieso niet van plan was naar huis te schrijven
Nieuwe ronde, nieuwe kansen ?
http://www.dwd.de/bvbw/appmanager/bvbw/dwd...el=dwdwww_start
Is wel alleen van Duitsland
maar misschien hebben sommige er wat aan. | Gewijzigd: 3 december 2011, 22:25 uur, door Eifel
Hij is zeker een beste weerman maar het lijkt wel of jullie een beetje tegen elkaar in gaan(twitter). Al hoop ik niet dat hij gelijk krijgt...... | Gewijzigd: 3 december 2011, 22:26 uur, door erik verschuren
Ik kijk niet alleen naar de oper, maar meer naar het gemiddelde.
Volgend weekend ziet dat er wel leuk uit, maar daarna gaan ze weer omhoog.
Nu weet ik dat meer dan een week vooruit kijken geen zin heeft, maar dat doen we wel
En dan valt het toch wel een beetje tegen.
Edit: ik zeg niet dat ie heel slecht is, maar had hem beter verwacht.
| Gewijzigd: 3 december 2011, 22:38 uur, door smarkie
Hmmz kan alle kanten op met deze pluim. Rare bult met de oper, maar aan de andere kant veel leden die onder de nul duiken. Zeker vergeleken met heel veel voorgaande pluimen.. | Gewijzigd: 3 december 2011, 22:30 uur, door Jdolky