Come on winter
Come on winter
op de overgang zal wel wat sneeuw vallen denk ik
Aldus Ed Aldus. Die heeft ook al geen zin in kou.
Volgens facebook weerman Ruben Weytjens, http://www.rubenweytjens.be/
Volgens facebook weerman Ruben Weytjens, [url=SPAM[/url]
Was hij niet dezelfde die vorige week iets schreef dat alles heel ver weg was?
Dat was het op dat moment ook, hij kijkt ook naar de kaarten zoals jou en zegt hoe het op dat moment eruit ziet.
inderdaad, maar hij kijkt naar het moment zelf, zijn weerberichten zijn vaak beter dan die van het kmi vind ik
Aldus Ed
Ja,het blijft toch knap dat mensen/instituten 13 wkn vooruit kunnen kijken.
Ik kan het niet en vind het knap......
bingo, volgende week langlauffen
bingo, volgende week langlauffen
Ik weet niet of je het over vandaag hebt. Maar hier geen enkele vorm van sneeuw. Laat staan in de Ardennen.
En voor de komende week word er wel sneeuw verwacht maar geen centimeters. | Gewijzigd: 3 december 2011, 19:37 uur, door Eifel
En voor de komende week word er wel sneeuw verwacht maar geen centimeters.
vanaf volgende zaterdag denk ik, mogelijk vrijdag al
gewoon hopen
Vanaf 0:00 uur wordt de verwachte waterstand bereikt waarbij de keermuur moet worden gesloten en vanaf 04:20 uur zal de waterstand weer onder het grensniveau van +1.90 N.A.P zakken.
Op 27 november werd er dijkbewaking ingesteld, of dat vannacht weer gaat gebeuren hangt af van hoeveel het water hoger komt.
Vanaf +2.70 N.A.P wordt er dijkbewaking ingesteld.
De opzetverwachting is rond het verwachte hoogwater ongeveer +1.60 meter.
Het verwachte hoogwater vindt echter bijna 2 uur plaats voor het astronomisch hoogwater, dit wordt ook wel scheve opzet genoemd.
Ook de kustsectoren Hoekvan Holland, Den Helder en Delfzijl zitten nog net onder het waarschuwingspeil, waarbij er dijkbewaking wordt ingesteld.
Voor Vlissingen worden geen problemen verwacht.
Ach in twee zinnen had ik (overigens een beste weerman) hem stil. Eerst lopen verkondigen dat lange termijn onzin was en nu dit, daar moet je bij mij niet mee aankomen Maar goed, GFS perst er weer een mooie run uit die toch wel enige potentie heeft halverwege december