De meeste negatievelingen over piers kijken subjectief.
Mijn mening over piers is [...]
En dat is jouw "objectieve" mening?
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Anyway, het regent nu, het is redelijk warm en zoals GFS en CFS (dat zijn de modellen die ik gebruik) al een poosje aangeven word de decembermaand in vergelijking met de vorige 3 jaar een zachte, regenachtige, en winderige maand.
Januari daarin tegen zal gelijdelijk aan veranderen in een horror-achtige extreem koude maand.
Dus met de kerste en oude jaar genieten we ervan dat we tijdens het vuurwerk afsteken geen kouwe klauwen hebben ,... en gaan we op naar een Elfstendtocht end jan, begin feb.
3 Mogelijke stormkansen. Hopelijk eentje raak, en dan mag het Groenlandhoog zich verbinden met Azorenhoog, en dan zijn we begonnen. (Mogelijke vingerhoog )
Hoe kun je de kaarten binnen een maand bekijken ? Van dat weermodel. | Gewijzigd: 3 december 2011, 12:00 uur, door Vahnstad
Anyway, het regent nu, het is redelijk warm en zoals GFS en CFS (dat zijn de modellen die ik gebruik) al een poosje aangeven word de decembermaand in vergelijking met de vorige 3 jaar een zachte, regenachtige, en winderige maand.
Januari daarin tegen zal gelijdelijk aan veranderen in een horror-achtige extreem koude maand.
Dus met de kerste en oude jaar genieten we ervan dat we tijdens het vuurwerk afsteken geen kouwe klauwen hebben ,... en gaan we op naar een Elfstendtocht end jan, begin feb.
Ik neem aan dat jij dan ook je verwachting aan zal passen? Zo ver vooruit kijken heeft totaal geen zin. Dit is puur jou mening gebaseerd op 2 modellen. Niet erg betrouwbaar lijkt mij.
Klopt,..net als Piers, Piet, Marga, het KNMI, en alle andere zal ik mijn verwachting aanpassen.
iig heb je mijn statement begrepen
Kaartjes worden zo geplaatst - en "schiet me niet af" als het anders verloopt aub
Als eerste de STORM-mogelijkheden: De GFS 6-run laat zien dat een Laag tussen Noord-Engeland/Denemarken van zich laat spreken (1ste kaartje)
Na wat "doorschuiven" toch een aardig wat wind (2e kaartje)
De SNEEUW-mogelijkheden volgen later vanmiddag .... | Gewijzigd: 3 december 2011, 12:51 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Citaat van Serge, zaterdag 3 december 2011, 12:10 uur Klopt,..net als Piers, Piet, Marga, het KNMI, en alle andere zal ik mijn verwachting aanpassen. iig heb je mijn statement begrepen
:) Moest gelijk weer even aan de vlokkentoto denken.
| Gewijzigd: 3 december 2011, 12:24 uur, door Tyshane
Very shameful ! egt waar ! Mogen wij dan nooit eens iets meemaken. Het is hier zo saai. Die weerkaarten bieden hoop, maar het komt er niet van, en zal er ook niet meer van komen. Ik wil eens iets ergs: Een lange vorstperiode van meer dan een maand, een storm met orkaankracht (die verwachte met 170 km/u was voor mij goed, en 130 km/u in onze streken), een sneeuwstorm of zware sneeuwdump). Ik ben zelfs constant met enorme wateroverlast. Zolang het maar extreem is, en zeker niet extreem saai.
Very shameful ! egt waar ! Mogen wij dan nooit eens iets meemaken. Het is hier zo saai. Die weerkaarten bieden hoop, maar het komt er niet van, en zal er ook niet meer van komen. Ik wil eens iets ergs: Een lange vorstperiode van meer dan een maand, een storm met orkaankracht (die verwachte met 170 km/u was voor mij goed, en 130 km/u in onze streken), een sneeuwstorm of zware sneeuwdump). Ik ben zelfs constant met enorme wateroverlast. Zolang het maar extreem is, en zeker niet extreem saai.
Toe maar jij houd van een extreem weertje
Mag van mijn ook wel zo'n sneeuwstorm maar geen orkaankraht een windkracht a 9 is al goed. Zolang er maar wat spectakel te zien is.
Mag van mijn ook wel zo'n sneeuwstorm maar geen orkaankraht een windkracht a 9 is al goed. Zolang er maar wat spectakel te zien is.
Ja oké, 500 km/u hoop ik niet, en hoef ik ook niet, maar een orkaan(tje) zoals dehene die voorspeld werd, zag ik nu zo zitten, en keek ik naar uit, en ben wat ontgoocheld.