ik weet niet of deze al is geplaats.
lijkt spannend te klinken , ik kan het alleen niet horen me boxen zijn stuk van laptop
zou iemand kort kunnen vertellen wat er verteld wordt?
Dat hij een winterinval verwacht vanaf 27 nov. met veel sneeuw van 1 tot 3 december...
Wordt opnieuw koudere pluim denk ik.
Duikende laagjes
Benieuwd of dat gevolgd wordt door andere leden en er een paar runs kan in blijven... | Gewijzigd: 3 december 2011, 11:22 uur, door Marga
Het begint met wat schouderklopjes op zn eigen schouder wat betreft de voorspellingen van afgelopen herfst.
Hij verteld dat hij voor de 2e decade november extreme kou verwachtte, maar dat dit niet echt uit is gekomen vanwege andere drukverdelingen in west europa. In het noorden daarentegen is het veel kouder dan normaal.
Dan lult hij over een hele grote worst die op de zon ligt van 800.000 km lang 20 keer de omtrek van de aarde.
En tot slot een kleine voorspelling voor eind december, grote kans dat het een warme winderige maand word waardoor de gevoelstemp. laag is maar geen echte kou. Op 1e kerstdag kan wat sneeuw vallen maar daarna word het zeer mild met op nieuwsjaarsdag zelfs hoge temperaturen.
Dit is zoverre dat ik heb onthouden en begrepen.
Hij verteld dat hij voor de 2e decade november extreme kou verwachtte, maar dat dit niet echt uit is gekomen vanwege andere drukverdelingen in west europa. In het noorden daarentegen is het veel kouder dan normaal.
Dan lult hij over een hele grote worst die op de zon ligt van 800.000 km lang 20 keer de omtrek van de aarde.
En tot slot een kleine voorspelling voor eind december, grote kans dat het een warme winderige maand word waardoor de gevoelstemp. laag is maar geen echte kou. Op 1e kerstdag kan wat sneeuw vallen maar daarna word het zeer mild met op nieuwsjaarsdag zelfs hoge temperaturen.
dank je .
conclusie, ziet er volgens hem niet echt goed uit ?
is hij over het algemeen betrouwbaar/ vaak gelijk?
ik kom net om de hoek kijken qua weer
De meeste negatievelingen over piers kijken subjectief.
Mijn mening over piers is dat hij toch wel redelijk betrouwbaar is en al een paar keer vroegtijdig bepaalde omstandigheden heeft voorspeld met goed onderbouwde uitleg.
Ook wanneer hij fout zat zal hij dat eerlijk toegeven, zoals hij nu ook deed wat betreft de kou inval.
Over january en february heeft hij niet echt gesproken dus het lijkt mij dat hij nu iets voorzichtiger is.
Pff die Piers Corbyn maakt me er een potje van, ik ben een leek en heb nagenoeg geen verstand van het weer maar zoals hij nu z'n voorspellingen maakt zo kan iedereen dat. Laten we ons maar gewoon bij de kennis van Jan en zeker ook die van Johann houden. Enkele dagen vooruit kijken is prima maar verder dan dat is gewoon niet te doen.
Dus dat Piers Corbyn zegt dat het op nieuwjaarsdag warm (voor de tijd van het jaar) kan worden, zal ik maar met een korreltje zout nemen.
Die worst op de zon schijnt de boel in onze atmosfeer nogal overhoop te hebben gegooid.
Wat het weer betreft wat Jan zojuist meldt... *sneeuwkans!* Altijd goed
Wat ook niet raar is want als je tevreden bent dan ga je geen actie ondernemen.
Het is en blijft natuur en natuur kun je nooit echt volledig voorspellen.
ik heb idd vaker de naam in de negatieve zin horen vallen dan positief, al heb ik er nog weinig verstand van
ja ziet er goed uit , is een week vooruit niet nog een beetje lang?
laat maar komen | Gewijzigd: 3 december 2011, 11:23 uur, door Marga
Vreemde uitschieter in de min van de Oper volgend weekend. Is daarmee vrijwel de laagste member en wijkt het meest af van de Control in de nacht van maandag op dinsdag die toch al voortdurend slingert.
(2x klikken voor vergroten)
| Gewijzigd: 3 december 2011, 10:23 uur, door Ben47
De modellen hebben er wel moeite mee wat er gaat gebeuren. De winter ligt op de loer | Gewijzigd: 3 december 2011, 10:31 uur, door Poider
Hopelijk bij de volgende pluim meer zekerheid en een nog lagere opper.
Zolang de oper niet gesteund wordt door de meerderheid is in mijn ogen de oper waardeloos. De ene keer veel te zacht, nu heel koud. Waarheid zit zoals gewoonlijk in het midden.
Mocht je uit verschillende berichten willen quoten maak dan gebruik van de tags voor een quote:
[ quote]tekst[ /quote] (maar dan zonder de spaties)
Bedankt voor de medewerking! | Gewijzigd: 3 december 2011, 12:40 uur, door Marga