ja viel mij ook op.... kan vanalles worden
Ik kan het niet onderbouwen maar mijn gevoel zegt geen Horror. Maar gewoon een winter bliesje. | Gewijzigd: 1 december 2011, 01:44 uur, door Eifel
Inderdaad zeg, de winter is begonnen; yoeghee! En dat het maar een mooie winter mag worden! Op zich dus wel fijn dat er even een vorstkansje in de kaarten staat. Eerst even nog een herfstje verwerken en dan winter graag!
Winter 2011/2012
De winter van 2011/2012 zal naar alle verwachting kouder dan normaal gaan verlopen, met name de maanden december en januari zullen volgens de verwachting van NWS/NCEP aardig koud worden.December begint zacht maar naar mate de maand verder vordert zal het naar verwachting kouder worden en de kans op een witte Kerst doen toenemen omdat er ook meer neerslag verwacht wordt.Januari 2012 valt waarschijnlijk kouder uit dan normaal.Omdat Oktober 2011 een maand was met veel hoge druk is het in het verleden regelmatig voorgekomen dat dat dan ook in januari gebeurt.Maar ook begin februari zal naar alle waarschijnlijkheid aan de koude kant zijn.
In combinatie met de verwachte kou kan dat maar één ding betekenen: Sneeuw maar van een Horrorwinter is geen sprake
weetsration Den Bosch
De winter van 2011/2012 zal naar alle verwachting kouder dan normaal gaan verlopen, met name de maanden december en januari zullen volgens de verwachting van NWS/NCEP aardig koud worden.December begint zacht maar naar mate de maand verder vordert zal het naar verwachting kouder worden en de kans op een witte Kerst doen toenemen omdat er ook meer neerslag verwacht wordt.Januari 2012 valt waarschijnlijk kouder uit dan normaal.Omdat Oktober 2011 een maand was met veel hoge druk is het in het verleden regelmatig voorgekomen dat dat dan ook in januari gebeurt.Maar ook begin februari zal naar alle waarschijnlijkheid aan de koude kant zijn.
In combinatie met de verwachte kou kan dat maar één ding betekenen: Sneeuw maar van een Horrorwinter is geen sprake
weetsration Den Bosch
Dat is positief, nu moet het nog gebeuren.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
[...]
Omdat Oktober 2011 een maand was met veel hoge druk is het in het verleden regelmatig voorgekomen dat dat dan ook in januari gebeurt.Maar ook begin februari zal naar alle waarschijnlijkheid aan de koude kant zijn.
weetsration Den Bosch
Dat klopt redelijk met mijn vage gevoel in de kleine teen met dien verstand dat ik het pas op tweede kerstdag zie afkoelen.
Maar waar ik me hier over verbaas is het verband tussen de hoge druk in oktober en het verband met januari... Het klinkt een beetje als "gebeurtenissen uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst".
Overigens zie ik, ook al kan het wat kouder worden, een "normale"winter op basis van hellmann ook nog als mogelijkheid, er is best veel mogelijk tussen de 40 en de 100. Ik denk dat de meeste menden een winter met een hellmann van 99 nog redeljjk frisjes vinden
Als je Paulusma bedoeld, die kwam daar eergisteren al mee.
Toch maar even de loep erbij gepakt (5 december):
| Gewijzigd: 1 december 2011, 10:11 uur, door Verwijderde_gebruiker_01