Zo'n scheiding maken,Das best lastig als er mogelijk een winterstorm op komst is
Het is dan winter weer en een storm.
Hoe dan ook ik hoop op veel wind en jachtsneeuw,gewoon omdat het kan
Er staat nog dicht en in stukjes van Nl en belgie sneeuw dus, WINTERtopic!
Mijn idee
(plaatje doet het niet) lukt niet .. hmm, maar er staat wel degelijk sneeuw (dan doe ik het met link)
http://www.weerplaza.nl/weerkaarten/defaul...mp;element=snow | Gewijzigd: 29 november 2011, 18:24 uur, door Gilleeesss
(plaatje doet het niet) lukt niet .. hmm, maar er staat wel degelijk sneeuw (dan doe ik het met link)
Dat is dan ook weerplaza, ze zijn goed bezig om aan meters sneeuw te komen op het einde van de winter
Toch al een begin!
Zaterdag natte sneeuw. Maandag sneeuwbui en dinsdag ook. | Gewijzigd: 29 november 2011, 18:57 uur, door Marga
Vanavond op NED1 om 20.30 uur !
Frozen Planet
Tocht langs de koudste gebieden op aarde
De kijkers worden meegenomen op een fascinerende tocht langs de koudste gebieden op aarde, de Noordpool en de Zuidpool. Dit zijn de grootste en nog minst bekende wildernissen van onze planeet - een magische wereld van ijs, bewoond door de meest bizarre en geharde wezens.
Sinterklaasstorm is weg van de kaarten! Zo zie je maar, het is gewoon totaal onzeker, het kan morgen terug in de kaarten zitten het kan volledig verdwenen zijn...
Dit weekend weten we meer wat voor weer het wordt begin volgende week
Beetje jammer alleen dat je de kaart van 6 december laat zien.. dan is hij namelijk inderdaad weg ( sinterklaas en het lage druk gebied) In de 12h run zie je op 5 december absoluut nog storm..dan is het in NL namelijk Sinterklaas(storm) | Gewijzigd: 29 november 2011, 19:08 uur, door Callie-P
Die storm komende weekend a maandag beloofd ook wat!
Maar ik geloof Buienradar meer als piet Paulusma.
Maar ik geloof piers corbyn meer als Buienradar in de winter.
En piet. Tsja ik kijk h et toch elke dag. nieuwschierig welke fouten hij weer maakt.
Zoals gister : regen voorspelde hij vooruit, en bewolkt en wind, terwijl er op de kaarten stond... 8 graden zon en windkracht 4 ? :') Ik had wel zo'n troll moment?
Vanavond op NED1 om 20.30 uur !
Frozen Planet
[...]
Zeker een aanrader, aflevering 1 is heel mooi, Winter (afl 6) is ook echt geniaal.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ik zie geen storm meer hoor...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Denk ut wel... windkracht 8 is toch wel aardig storm ( aan de kust) en ik heb hier de 12h kaart gepakt. Op de 6h kaart waait het nog wat steviger
( en ik heb ook nog even ECMWF nagekeken en die zegt hetzelfde)
Maar nogmaals zoals ik al eerder schreef.. de runs zullen aardig fluctueren.. pas zaterdag/zondag weten we zeker wat er komt. En het zou ook zomaar kunnen dat we geen storm krijgen.. Maar het is weer leuk om elke run te volgen..kan weer van alles gebeuren.. | Gewijzigd: 29 november 2011, 19:51 uur, door Callie-P