denk het niet; is alleen voor wat er volgende week staat te gebeuren (volgens verwachtingen natuurlijk)
ehmm een PL is niet te voorspellen op deze termijn | Gewijzigd: 29 november 2011, 15:27 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
De komende 2 dagen lijken mij heel belangrijk nu, kijken welke kant
we precies opgaan met de kaarten en welke trend zich daar verder in ontwikkeld. Er komt zeker wel het één en ander aan maar hoe heftig het zal gaan verlopen en de precieze neerslagvorm daar lijkt het me nu nog net wat te vroeg voor.
En een PL voorspellen kan iedereen. Maar een kloppende verwachting maken voor een PL is weer helemaal iets anders. Zeker op de LT. Als de storm op de kaarten blijft staan dan verwacht ik dat het KNMI op z'n vroegst hier pas vrijdag serieus voor durft te waarschuwen en misschien zaterdag pas..
Ow wat ben ik blij dat we van dat Eurohoog af zijn zeg, wat was dat saai.. Nu is het iedere 6 uur weer spannend!
De komende 2 dagen lijken mij heel belangrijk nu, kijken welke kant
we precies opgaan met de kaarten en welke trend zich daar verder in ontwikkeld. Er komt zeker wel het één en ander aan maar hoe heftig het zal gaan verlopen en de precieze neerslagvorm daar lijkt het me nu nog net wat te vroeg voor.
En een PL voorspellen kan iedereen. Maar een kloppende verwachting maken voor een PL is weer helemaal iets anders. Zeker op de LT. Als de storm op de kaarten blijft staan dan verwacht ik dat het KNMI op z'n vroegst hier pas vrijdag serieus voor durft te waarschuwen en misschien zaterdag pas..
Ow wat ben ik blij dat we van dat Eurohoog af zijn zeg, wat was dat saai.. Nu is het iedere 6 uur weer spannend!
Ik vind het wel mee vallen. De storm is spannend en de bijbehorende neerslag, maar verder niks spannends. Gewoon tot einde der kaarten een bulderende zachte WC. Geen winter dus.
Vergeleken met de laatste saaie grijze weken, vind jij de kaarten voor komende week niet spannend? En wel meevallen? Uiteraard hebben we het dan even niet over de wc en het zachte weer. Maar komende week vind ik wel erg spannend, er is tenminste weer wat om over te babbelen, te volgen en naar uit te zien. En weer druk op 't forum.
idd
En een btje positief blijven dat de kaarten op dit moment zacht kunnen uitvallen,
maar in je achterbolleke wetend dat er maar iets hoeft te veranderen, en er dan"leukere"
oplossingen uit de kaartenbak rollen...... | Gewijzigd: 29 november 2011, 16:12 uur, door albalinda
Ja tuurlijk hebben we weer wat te vertellen. Maar dit is een setting die toch zeker heel december kan gaan aanhouden. En met dat vooruitzicht wordt ik wel een heel stuk minder blij. Ik hou niet van waind regen en 6 graden. Ik hou alleen van wind als het stormt, daarom vind ik maandag interessant icm met eventuele sneeuw. Maar het vervolg is serieus om te huilen ijsdagen en veel sneeuw zijn onmogelijk met de huidige kaarten. WC's zijn net zo hardnekkig als Eurohogen, dan in de winter liever een Eurohoog, dan is de kans op winter stuk groter
Niemand garandeert mij dat deze setting geheel december zal aanhouden.
Is dat wel zo,pech!
Maar ik geloof daar niet in
Idd,dan liever een Euro hoog.
Na de Scandi dan
Precies wat je zegt, een setting die heel December KAN aanhouden. Het kan echter ook zo zijn dat over 7 dagen de WC compleet is afgesneden en dat we hier de ijspegels aan ons beeldscherm hebben hangen.
Koning winter mag komen wanneer hij maar wil, als tie maar komt! (het is net als Sinterklaas) | Gewijzigd: 29 november 2011, 16:26 uur, door Aern
Koning winter mag komen wanneer hij maar wil, als tie maar komt! (het is net als Sinterklaas)
Maar Sinterklaas komt op een aangekondigde dag. Koning winter heeft het nu te druk met andere zaken, die komt wanneer het hem uit komt .