Slecht voor hier in ieder geval.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
maarja het is nog een week ver
Mindere kaarten moeten ook gewoon geplaatst kunnen worden hoor, want ik neem aan de de realiteit belangrijk is en niet ons eigen fantasie wereld...Met alleen ''goede'' kaartjes is er weinig discussie mogelijk.
Laten we hopen dat de sneeuw in de kaarten blijft opduiken en dat we snel kunnen genieten van winterwondeland!
maarja het is nog een week ver
Ik reageer niet vaak op dit soort berichten maar wie of wat zijn "sfeerverpesters" ? iedereen heeft recht op een mening. Mits daar ook kaarten voor getoond worden! Als Jan of Johan straks misschien komt met mindere kaarten, zijn hun dan ook sfeerverpesters?
Mensen die zich openlijk storen aan mensen die de sfeer verpesten doen dat namelijk zelf ook op die manier. Geef gasten die dat doen geen podium en ze gaan vanzelf weer weg.
Hoop dat veel mensen dit lezen en ter harte nemen. Reacties via pm. @ Marga Excuus voor deze post verwijder maar als je dit ongepast vind
Vraagje: Zijn mistige toestanden mogelijk op LT ? | Gewijzigd: 28 november 2011, 20:29 uur, door Vahnstad
Pietje P. twijfelt opeens aan zijn winter voorspelling????
Bron:piets blog!
Vandaag 12:56 uurOver 2 dagen winterverwachting!
Zoals elk jaar kom ik op 30 november met de definitieve winterverwachting, want op 1 december begint de meteorologische winter.
In de voorlopige winterverwachting ben ik uitgegaan van een te koude winter. Een winter met twee vorstperioden en een kwakkelende januarimaand. Sinds twee weken ben ik aan die verwachting gaan twijfelen. Dit op basis van het weer in oktober en de maand november. Ik ga de komende 2 dagen alles nog eens op een rijtje zetten en kom dan in de loop van woensdag 30 november met mijn definitieve winterverwachting 2011-2012.
Hij is dus weer flink aan het bijdraaien!
Lache!
groetjes een weerliefhebber!
Pietje P. twijfelt opeens aan zijn winter voorspelling????
Bron:piets blog!
Vandaag 12:56 uurOver 2 dagen winterverwachting!
Zoals elk jaar kom ik op 30 november met de definitieve winterverwachting, want op 1 december begint de meteorologische winter.
In de voorlopige winterverwachting ben ik uitgegaan van een te koude winter. Een winter met twee vorstperioden en een kwakkelende januarimaand. Sinds twee weken ben ik aan die verwachting gaan twijfelen. Dit op basis van het weer in oktober en de maand november. Ik ga de komende 2 dagen alles nog eens op een rijtje zetten en kom dan in de loop van woensdag 30 november met mijn definitieve winterverwachting 2011-2012.
Hij is dus weer flink aan het bijdraaien!
Lache!
groetjes een weerliefhebber!
Ach pietje laat hem maar zacht voorspellen. Hij zit toch naast. Dus word vast koud.
Mensen die zich openlijk storen aan mensen die de sfeer verpesten doen dat namelijk zelf ook op die manier. Geef gasten die dat doen geen podium en ze gaan vanzelf weer weg.
Hoop dat veel mensen dit lezen en ter harte nemen. Reacties via pm. @ Marga Excuus voor deze post verwijder maar als je dit ongepast vind
Niet op alle slakken zout leggen. Zoals ik het las was e.e.a. met een kwinkslag bedoeld. Verder is het gewoon zo dat mindere kaarten nu eenmaal het enthousiasme temperen daarmee dus sfeerverlagend zijn. In die zin dus een onvervalste sfeerverpester! Neemt niet weg dat die mindere kaarten ook getoond moeten worden. Niks mis mee dus aan beide kanten.
Vorig jaar zat ie aardig goed met zijn verwachting kan ik me herinneren.
???
Dit jaar niet . En eens mis, altijd mis. Wat haat ik die mensen toch , een baby kan nog beter het weer voorspellen, door gewoon binnen in zijn kot te blijven
Neem aan dat het een goed teken is ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
halelujah jan!
dat zijn nog eens kaarten, jeez! word beter und beter.
nog even volhouden zo!
pluim zal wellicht kouder zijn vanavond? met name oper?
weather without storms is no weather at all.
dat zijn nog eens kaarten, jeez! word beter und beter.
nog even volhouden zo!
pluim zal wellicht kouder zijn vanavond? met name oper?
Precies nog even volhouden. Ik zou ze nog graag ietsjes beter zien voor het oosten en zuidoosten. We zitten nog iets te hoog met de temps voor (droge) sneeuw hier lijkt me. Hopen dat het nog iets gunstiger uitvalt. | Gewijzigd: 28 november 2011, 21:04 uur, door zwoof
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September