@Jan van Ooijen; oh welke is dan een morning glory cloud als ik vragen mag? Ik ben nog niet zo goed in het onderscheiden ervan
Greeets!
TG
@Jan van Ooijen; oh welke is dan een morning glory cloud als ik vragen mag? Ik ben nog niet zo goed in het onderscheiden ervan
Greeets!
TG
Ik denk dat Jan die links onderste bedoeld.
Wat zijn morning glory clouds dan precies??
Zie hier http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_Glory_cloud
Mooi gedaan hoor!! Ook de eigengemaakte zijn mooi.
Een tijd geleden heb ik een fotoboek gemaakt over het weer. Ik heb veel foto's van internet gehaald, omdat die zo gaaf zijn! En ik heb nog niet genoeg foto's om een heel boek te maken met alleen eigen foto's Uiteindelijk had ik het boek binnen gekregen, en hij was prachtig Serge zei me dat ik foto's moest maken zodat jullie mee konden genieten Nou, hier dan eindelijk!! Ik heb foto's van elk blad gemaakt, dus ga er maar lekker even voor zitten ^^ (Ik heb alleen wel de foto's iets lichter moeten maken, anders zag je het niet goed! En helaas zijn de foto's niet erg scherp... )
-voorkant- The Beauty And Power Of Nature!
-blad 1- Voorwoord
-blad 2 & 3- Regenboog
-blad 4 & 5- Cumulonimbus
-blad 6 & 7- Bliksem
-blad 8 & 9- Supercell
-blad 10 & 11- Vervolg Supercell
-blad 12 & 13- Tornado's
-blad 14 & 15- Hozen
-blad 16 & 17- Informatie Tornado's
-blad 18 & 19- Regen & Hagel
-blad 20 & 21- Rolwolken
-blad 22 & 23- Arcus & Shelfclouds
-blad 24 & 25- Eigen gemaakte foto's
-blad 26- Slot
-achterkant-
Hopelijk vinden jullie hem leuk Commentaar is welkom! Dit is de eerste keer dat ik een fotoboek heb gemaakt.
Greeets!
TG
Pixum??? Vreemd, nog niet tegen gekomen in mijn zoektocht naar fotoboekmogelijkheden. En heele interessant want ik zie geen lelijk logo zoals je bv bij albelli, AH en dat soort boeken wel hebt.
Bij Blurb kun je dat tegen een meerprijs laten verwijderen.
Voordeel van Blurb is dat mensen als ze belangstelling hebben zelf kunnen nabestellen via de site van blurb.