Een tijd geleden heb ik een fotoboek gemaakt over het weer. Ik heb veel foto's van internet gehaald, omdat die zo gaaf zijn! En ik heb nog niet genoeg foto's om een heel boek te maken met alleen eigen foto's Uiteindelijk had ik het boek binnen gekregen, en hij was prachtig Serge zei me dat ik foto's moest maken zodat jullie mee konden genieten Nou, hier dan eindelijk!! Ik heb foto's van elk blad gemaakt, dus ga er maar lekker even voor zitten ^^ (Ik heb alleen wel de foto's iets lichter moeten maken, anders zag je het niet goed! En helaas zijn de foto's niet erg scherp... )
-voorkant- The Beauty And Power Of Nature!
-blad 1- Voorwoord
-blad 2 & 3- Regenboog
-blad 4 & 5- Cumulonimbus
-blad 6 & 7- Bliksem
-blad 8 & 9- Supercell
-blad 10 & 11- Vervolg Supercell
-blad 12 & 13- Tornado's
-blad 14 & 15- Hozen
-blad 16 & 17- Informatie Tornado's
-blad 18 & 19- Regen & Hagel
-blad 20 & 21- Rolwolken
-blad 22 & 23- Arcus & Shelfclouds
-blad 24 & 25- Eigen gemaakte foto's
-blad 26- Slot
-achterkant-
Hopelijk vinden jullie hem leuk Commentaar is welkom! Dit is de eerste keer dat ik een fotoboek heb gemaakt.
Greeets!
TG | Gewijzigd: 7 februari 2017, 15:07 uur, door Joyce.s
Greeets!
TG
Best gaaf zo'n eigen weerfotoboek. Ik mis alleen wel sneeuw. Verder mooi gedaan hoor!
Twister (Tyshane)
@Marco-Goes; heb inderdaad wat plaatjes van O-O gehaald, als je dat bedoelt? ;P
@Zwoof; klopt, sneeuw komt er niet in voor... Nou ben ik ook niet zo heel erg van de kou Wie weet bij het volgend weerboek over paar jaar haha
@Tyshane; Dank je wel!! Ja het was best wel een werk om zo'n boek in elkaar te zetten maar ik wilde het zo graag een keer.. dan mag er ook best wat uurtjes in zitten toch En ik heb ze niet gescant, ik heb er foto's van gemaakt.. Alleen ze waren een beetje donker dus heb ze wat lichter gemaakt
Misschien leuk om elk jaar een vergelijkbaar boek te maken van alle prijswinnaars van de fotowedstrijden??
Wel cool om ieder jaar een O-O fotoboek uit te kunnen geven
Dat is het nog eens extra leuk om de fotowedstrijd te winnen ook!
Misschien leuk om elk jaar een vergelijkbaar boek te maken van alle prijswinnaars van de fotowedstrijden??
Dat vind ik een heel goed idee!!! en je heb zoveel leuke varianten, je kan er zelfs een kalender van laten maken,..
Ja inderdaad fotograferen, dat bedoelde ik. Maar dacht dat je eerst wilde scannen, vandaar.
Ik denk dat hij bedoelt dat een bepaalde leuze (spreuk), die in jouw boek staat, ook als handtekening door een user hier ergens op het forum wordt gebruikt!
Citaat van Pgs3000, vrijdag 25 november 2011, 13:20 uur mooi gedaan Ziet er erg gelikt uit!
Gaaf idee!
@Pgs3000; dat is inderdaad een leuk idee!! Dit boek is een "groot panorama" van 21 x 27 cm. (€35,- incl. verzendkosten). Nou heb je verschillende maten daarin, maar ze zijn allemaal vanaf minimaal 26 pagina's.
@Tyshane; haha, wist niet dat 'leuze', spreuk betekende :$ Dom he maar klopt, ik heb de uitspraak al eens vaker gezien, ook bij een vriendin. Ik vind m zo mooi! Vind je het erg dat ik hem ff heb overgenomen?
En inderdaad, ik wilde eerst scannen maar dan worden de kleuren niet zo mooi vind ik tenminste bij die van ons niet ^^
Ik vind dat helemaal niet erg! Het is ook niet mijn spreuk, ben hem ook ergens tegen gekomen en vond hem erg mooi!
haha, okee, nja hij is inderdaad mooi