Dat is echt niet leuk meer te noemen. Nooit zo bang geweest en hoop het ook nooit meer mee te maken
die mist was nog vele malen dichter dan op de foto's te zien zijn.
Oud en Nieuw viel wel voor een groot deel in het water, maar niemand pakt mij de ervaring meer af.
Ik weet nog dat we midden op straat liepen (naast elkaar) en we niemand konden zien, zelfs auto's niet... die hoorde je opeens naast je rijden.
Erg gaaf ! maar de volgende keer niet meer met Oud & Nieuw plz
(Is bij deze ook weer wakker en actief aan het worden het word weer koud)
Onweer dagen 2012: 1 !
en het is echt onwijs dicht nu der net even door heen gereden ben blij dat er kop lampen op een auto zitten
en dan toch nog van die mensen
op de fiets zonder licht in zwart gekleed
voetgangers in totaal zwart gekleed geen lampje op de kleding ofzo
zo vraag je wel beetje om ongelukken vind ik
en het is echt onwijs dicht nu der net even door heen gereden ben blij dat er kop lampen op een auto zitten
en dan toch nog van die mensen
op de fiets zonder licht in zwart gekleed
En dan zul je morgenochtend zien dat de schooljeugd ook nog es doodleuk met 3 of 4 naast elkaar blijft fietsen
niet alleen de school kinderen hoor
ik rij in een 45 km wagentje
en gisteren moest ik even weg en op een smalle weg reden 3 ouderen heren naast mekaar denk je dat ze even op zij gingen mooi niet maar ik kon niet op zij dus ben gewoon door gereden je gaat van zelf op zij en dat dee die ene meneer toch ook maar.
ja ik denk de groeten je ziet me toch? je ziet dat ik niet op zij kan maar jij wel dat vind ik soms zo asso
dus niet alleen de jeugd ook oudere mensen helaas en ik zelf ben ook pas 25.