1-0 weatherfox-calliep:)
quote calliep word ik wel een beetje naar van:(
"En op basis van de huidige kaarten ( kijk bijvoorbeeld ook eens naar de 200hPa) hebben langdurige winterse opties niet veel kans."
maarja,we kunnen niet anders dan de dingen realistisch te bekijken met hoe de dingen er NU voorstaan. Is een discussie over winter en geen spel
ok,je begrijpt het niet. dat kan.
ik mis ook de associatie met voetbal.
geef mij maar een sneeuwbal.
ik vond het gewoon een interessante discussie om te volgen,dat was alles. | Gewijzigd: 22 november 2011, 14:48 uur, door visser
1-0 weatherfox-calliep:)
quote calliep word ik wel een beetje naar van:(
"En op basis van de huidige kaarten ( kijk bijvoorbeeld ook eens naar de 200hPa) hebben langdurige winterse opties niet veel kans."
maarja,we kunnen niet anders dan de dingen realistisch te bekijken met hoe de dingen er NU voorstaan.
Waar komt de 4-2 en de 1-0 vandaan? En waarom word je naar van wat je quote? En wat leer ik hier eigenlijk van?
zo moeilijk lijkt het me toch allemaal niet om te begrijpen? tjeetje.
sorry hoor,ik zeg al niks meer. | Gewijzigd: 22 november 2011, 14:51 uur, door visser
Als je dit onderzoek voor waar aanneemt dan moet er voor 20 december kou komen in Duitsland om in Duitsland voor duitse begrippen een koude winter te zorgen maar goed vergis je niet.. het hoeft in Nederland niet extreem koud te zijn om weer dezelfde sneeuwsituaties als vorig jaar te krijgen.
Je zal zien dat als uitkomt, wat bijvoorbeeld Jan zegt"dat het in januari veel gaat sneeuwen." er veel mensen zullen zijn die zeggen dat we een goede koude winter hebben gehad maar als je dan naar de cijfers kijkt hebben we misschien wel een normale winter of zelfs zachte winter gehad.
( afgelopen jaar bijvoorbeeld met al haar extremen was voor heel Nederland geen koude winter maar een normale winter ( hellmangetal was 80,6 = ruim onder de grens van een koude winter (100) )
En wat betreft Duitsland zeg je het goed.. dat is geen onderdeel van de lage landen.. | Gewijzigd: 22 november 2011, 15:00 uur, door Callie-P
sorry hoor,ik zeg al niks meer.
Ik vat hem niet, maar goed, laten we het er op houden dat dat aan mij ligt. Ik heb even gekeken naar wat jou bijdragen waren sinds je er bent en ik zag dat die niet verder komt dan wat loze opmerkingen hier en daar, dus ik beschouw het maar als niet geschreven verder.
jongens laten we het even gezellig houden.. hij bedoelt het niet verkeerd en is misschien wel druk lerende om leuke posts te maken.
dusse nu niet reageren op deze post en anders maar even via een persoonlijk bericht
Hier is de link: http://www.wzforum.de/forum2/read.php?27,2295981
(ik hoop dat ik dat goed heb gedaan)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Zeer goed
Als beloning een koekje
| Gewijzigd: 22 november 2011, 15:20 uur, door Reins
Visser geeft alleen aan de discussie te volgen. Hij wordt naar van enig pessimisme (kijk ook naar de smilies), maar volgt e.e.a op met de voet met interesse. Niet meer en minder. Niks mis mee. Wacht maar af hoeveel loze opmerkingen hier zullen verschijnen als de winter echt los gaat. Buiten vriest het 20 graden binnen zit... Elke vlok wordt melding van gemaakt | Gewijzigd: 22 november 2011, 15:42 uur, door zwoof
Ja hier ben ik het wel mee eens.. We zijn niet allemaal "weeramateurs of weerprofessionals". En een reply waar geen "kaartjes of statistische getallen en berekeningen" in staan, hoeft niet per definitie een "loze" opmerking te zijn. Laten we het een beetje gezellig houden en ook een beetje lachen om elkaar. Daar is een forum ook voor
tot zover mijn "loze opmerking"
Vannacht kans op wat neerslag in het westen, kleine verandering. (zie hoofdpagina)
EDIT: en inderdaad, ook kans op mist | Gewijzigd: 22 november 2011, 16:29 uur, door weerfreak
EDIT: en inderdaad, ook kans op mist
Ik had de hoofdpagina ff geskipt sorry.Ik ben trouwens wel fan van die mist. Hoort toch ook bij de winter. Heerlijk stil buiten. Mysterieus
EDIT: en inderdaad, ook kans op mist
op Buienradar kan je zien dat de neerslag vannacht wat verder het land op trekt en
in het N/O en Oosten overgaat in............ | Gewijzigd: 22 november 2011, 17:07 uur, door albalinda