Als de temperaturen goed zijn ja. Anders een mooie regenmaand.
Je stuurt nu een andere kaart als ik vanmiddag stuurde, waar de temperatuur op 850 hpa rond de min 5 lag... Beetje jammer deze reactie | Gewijzigd: 21 november 2011, 21:07 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
idd hij stuurt een andere kaart en daarop zie je dat je sneeuw op die dag wel op je buik kan schrijven;)
Maar niet al te serieus nemen de kaarten van GFS.
Ciao Johann
Aha, kijk! Dat wist ik niet, dankje voor deze informatie, biedt weer nieuwe perspectieven!
Klopt, die van jou gaf alleen geopot. en luchtdruk aan, die van mij ook 850 hpa temperatuur.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Klopt, die van jou gaf alleen geopot. en luchtdruk aan, die van mij ook 850 hpa temperatuur.
Oh verkeerd gezien, ik dacht dat mijne de temperatuur aangaf. Mijn fout!
de natuur herstelt zich toch maar in welke neerslagvorm?
Geven ze dit weekend NORMAAL geen regen uit? . . .
En dat 'stom' eurohoog is jammer voor de winterliefhebbers, maar de ene run is het compleet weg, .. Het is nog ver vooruit. Deze week zoiezo normale temperaturen. Daarnaa zien we wel dag voor dag vind ik. (ik hoop natuurlijk op heerlijke kaartjes )
Dat kan natuurlijk ook maar omdat vrijwel iedereen daar van uit lijkt te gaan is dat een minder interessante stelling.
Inderdaad verschrikkelijk balen dat eurohoog.
Rond oud en nieuw zit ik in Kleinwalsertal (Oostenrijk) , hopen dat er tegen die tijd wel sneeuw ligt....
Control heeft er in ieder geval zin in.
Rond oud en nieuw zit ik in Kleinwalsertal (Oostenrijk) , hopen dat er tegen die tijd wel sneeuw ligt....
het moet in heel wat skigebieden dringend gaan sneeuwen willen er niet veel openingen uitgesteld worden!
zoals ik eerder al schreef, de control wil nogal overdrijven met de temps op lange termijn.
dus ik durf eigenlijk al open en eerlijk te zeggen dat die voor geen kant deugd.
aan de andere kant hoop ik dat ik er kilometers naast zit.
eerst zien dan geloven wat de control betreft
edit: GFS pluim over -+ 20 minuten | Gewijzigd: 21 november 2011, 21:55 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.