| Gewijzigd: 21 november 2011, 00:32 uur, door Ricootje
OT/ Ben benieuwd of het stand houd.
Nou ben ik geen winterliefhebber maar ik moet toch toegeven dat de pluimen van 22:00 uur een neerwaartse trend vertonen. Niet extreem, ik zou haast zeggen gemiddeld maar zelfs de warmere leden gaan nu zichtbaar omlaag (en da's redelijk uniek...) . Alleen de oper en control nog niet maar dat is alleen maar positief nieuws voor de winterliefhebbers zou ik zo onderhand denken.
http://www.buienradar.nl/weerbericht.aspx?...winterprognoses
Jan Visser? Ik lees 'Geschreven door: Ed Aldus, 20-11-2011'.
Hahaha, zitten hier dan leden die zo jong zijn dat ze nog nooit sneeuw gezien hebben?
Waarschijnlijk is Ed Aldus een interviewer (schrijver)
Aldus lijkt me een verzonnen achternaam
Aan het einde staat nl; Bron Jan Visser. | Gewijzigd: 21 november 2011, 09:35 uur, door albalinda
Aldus lijkt me een verzonnen achternaam
Aan het einde staat nl; Bron Jan Visser.
Ed Aldus is de weerman van RTV Rijnmond en heeft voor zover ik weet geen verzonnen achternaam. Zijn verwachtingen staan inderdaad ook op de weersite van Jan Visser. Overigens een weerman met een flinke lach en veel plezier in zijn werk.
Ik zie zelfs de neerslagsignalen ook terug lopen. Hogedruk is en blijft te dominant.
Een gemiddelde heeft alleen waarde als het gebaseerd is op feiten, dus over hetgeen dat achter ons ligt. Een gemiddelde van 50 verwachtingen (berekeningen of leden in de pluim) zijn evenveel waard als 1 van die verwachtingen. | Gewijzigd: 21 november 2011, 09:43 uur, door Ben47
Maar wat gaat dat hoog daarachter doen?.... Ben benieuwd.
Nou inderdaad, het wordt er niet minder spannend om. Zoals altijd blijft het dus per run bekijken en de lijn erin een beetje ontdekken. De pluimen laten in ieder geval weer een gestage daling zien op LT, iets wat wel logisch is en misschien maar beter ook als het langzaam gaat zonder steeds te springen, maar goed we zullen zien.
Oeps