Dat saai is een eigen mening en toch ook behoorlijk regionaal. Hier was het dit jaar echt niet saai. Bovendien het weer is alles behalve logisch. Het is toch ook niet logisch dat het in juli overdag 10 graden is? Of dat het in oktober nog een dikke 25 graden is. Ja en zo kan ik er nog wel een paar noemen. Die winter komt heus wel. De vraag is alleen hoelang en hoe streng die is.
als ik maar voor 2 december vorst heb
weather without storms is no weather at all.
Rusland doet het nu een stuk beter met -7.
Laat het daar maar lekker afkoelen, "als" we dan wind krijgen uit die richting, kan de winter er ineens snel zijn.
Rusland doet het nu een stuk beter met -7.
Laat het daar maar lekker afkoelen, "als" we dan wind krijgen uit die richting, kan de winter er ineens snel zijn.
idd..als als als
dat ge-alst hebben we niets aan
we willen zowiezo meer zekerheid dan wat we nu hebben.
ik kan hier nu niet mee leven, nogmaals het is nog herfst, normale temps rond deze tijd
rond 1 a 2 december zie/voel ik de vorst graag terugkomen | Gewijzigd: 20 november 2011, 22:27 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Gaan we nou elke dag die uitsneeuwende mist in de kaartjes aankaarten, om vervolgens weer tot de conclusie te komen dat het niet klopt of uitsneeuwende mist is??
ehhmmmm ik denk lente
effe serieus: omegablokkade kan het wel eens lang vol houden en mss komt dan de kou uiteindelijk dan toch vanuit Scandi binnen ... moeilijke patronen op dit moment | Gewijzigd: 20 november 2011, 22:55 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Gemiddelde toch nog een graad of 7/8, komende weken verwacht ik zeker nog geen winterweer.
Ik zie zelfs de neerslagsignalen ook terug lopen. Hogedruk is en blijft te dominant.
dat ge-alst hebben we niets aan
we willen zowiezo meer zekerheid dan wat we nu hebben.
ik kan hier nu niet mee leven, nogmaals het is nog herfst, normale temps rond deze tijd
rond 1 a 2 december zie/voel ik de vorst graag terugkomen
Volgens mij is dit een winterdiscussie topic. Laten we het leuk houden zonder elkaar af te blaffen.
effe serieus: omegablokkade kan het wel eens lang vol houden en mss komt dan de kou uiteindelijk dan toch vanuit Scandi binnen ... moeilijke patronen op dit moment
ahh nee he...
Dat hogedruk begint echt me strot uit te komen!