Heel goed opgemaakt
Een zeer grote overeenkomst idd!
Ik heb je gisteren mijn antwoord gegeven.
Maar wat denk je zelf?
Was ik toch wel benieuwd naar.
Vandaag:
Later:
Het is afwachten hoe het verder loopt en helemaal dicht zit het niet, maar toch.... Ik post deze kaarten omdat ze mij een duidelijker beeld geven dan de pluimen, ik ben nogal visueel ingesteld, misschien wat anderen ook? Als het als vervuiling van het forum wordt beschouwd laat het dan weten. Doe ik het niet meer en bekijk ik ze zelf.
Dan een vraag: Er zijn ook afbeelding met verwachtingen mbt de z500, zoals deze:
Voor welke hoogte oid zijn die???? Lijkt mij iets mbt zee.... | Gewijzigd: 19 november 2011, 17:24 uur, door Harry der Hund
Lijkt er wel op!
Enkele graden eraf....
Maar ik kan nog niet verder dan + 156 u kijken.
Of het aan jou ligt weet ik niet.. maar GFS ( 12h run) is niet echt kouder volgens mij..( tot zover hij er is want ik zie dat de 6:00 run er nog steeds staat.) de 0 graden lijn blijft redelijk ver bij ons uit de buurt. En de temperaturen boven nul blijven steevast in het zadel.
Plus daarbij zag ik dat de oostenwind die ik volgens mij in de run van 6h zag staan weer verdwenen is van de kaart.
Zuidwest lijkt even te winnnen.
Wat me wel opviel was dat de mogelijke storm op de 24ste weer op de kaarten staat. Deze was er vanmorgen vanaf.
Benieuwd wat dat gaat worden..
Kortom het is allemaal weer erg spannend met deze runs.. | Gewijzigd: 19 november 2011, 17:35 uur, door Callie-P
Maar wat denk je zelf?
Was ik toch wel benieuwd naar.
Ik heb geen antwoord gegeven omdat ik geen flauw idee heb....
Kouder misschien wel maar ik heb op wetterzentrale alle GFS kaartjes eens bekeken (2m temp en de min-max kaarten) en hoewel 5 december wel erg ver vooruit kijken is zie ik geen indicatie dat de Goedheiligman bang hoeft te zijn dat hij van het dak af glibberd... Misschien dat ie er volgende week van afwaait maar niet glibberen.
Nu nog maar afwachten of dit in de modellen blijft zitten.
Kouder misschien wel maar ik heb op wetterzentrale alle GFS kaartjes eens bekeken (2m temp en de min-max kaarten) en hoewel 5 december wel erg ver vooruit kijken is zie ik geen indicatie dat de Goedheiligman bang hoeft te zijn dat hij van het dak af glibberd... Misschien dat ie er volgende week van afwaait maar niet glibberen.
Ok.....duidelijk
Misschien iemand anders?
Nou..... het is LT.
Maar middag temp in oosten laag,+/- 0 graden....
En er kan neerslag vallen
Heb voor 18.00 u geen kaartje.(na 384 u.)
Dus geen Mummelmann voordat deze man het dak opgaat
Nu nog maar afwachten of dit in de modellen blijft zitten.
dat is het allerprachtigste kadootje voor m'n verjaardag wat ik maar kan wensen, dus dat wordt heel hard duimen dat het erin blijft
Misschien iemand anders?
Nou..... het is LT.
Maar middag temp in oosten laag,+/- 0 graden....
En er kan neerslag vallen
Heb voor 18.00 u geen kaartje.(na 384 u.)
Dus geen Mummelmann voordat deze man het dak opgaat
Het is ook echt een tijdelijk dip op dit moment. Kan nog altijd veranderen. Rond eind november begin december spelen er wel wat dingen. Ik ben bnieuwd.