https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
| Gewijzigd: 18 november 2011, 22:06 uur, door Ricootje
Tegelijkertijd zie ik knoeperts van lagedruk gebieden over de oceaan dansen die maar al te graag het weer zouden willen bepalen in ons landje..
En dit laatste lijkt nu toch echt te gaan gebeuren.. Het vaste weerbeeld lijkt (!) te veranderen en de hogedruk gebieden uit het zuiden lijken te gaan wijken voor lagedruk uit het (noord)westen. Dit begint zo te spelen rond de 25ste van deze maand.
Maar dat kan toch helemaal niet??????
\
Er zou eind november toch winter komen????
Hoe kan dit nou opeens weer???
Jan weet jij het???
Goede uiteenzetting en zeer waardevolle aanvulling. Mooi genuanceerd by the way.
En je bedoelt wat? Waar? Leg eens uit. Als je dat boven Rusland bedoelt is het nogal miniscuul. We krijgen de komende weken geen oostenwinden dus komt het nooit naar ons toe.
Maar dat kan toch helemaal niet??????
\
Er zou eind november toch winter komen????
Hoe kan dit nou opeens weer???
Jan weet jij het???
Ik was al heel blij dat we een Winterdiscussie topic 2011/2012 deel 4 kregen van Jan.
Met zulke berichten gaat de topic snel weer op slot.
En daar zit ik en vele andere niet op te wachten.
Dat zegt hij ook helemaal niet. Wil er uberhaupt kou naar ons toe kunnen komen, van waar dan ook, zal er daar eerst kou aanwezig moeten zijn. En gezien dat in de gebieden die voor ons normaalgesproken de brongebieden van koude lucht zijn tot nu toe nauwelijks het geval was, is het wel degelijk positief dat tenminste dat beter gaat worden.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
PS: ik weet niet of je hed al hebt doorgekregen, maar het weer laat zich tegenwoordig nogal graag verrassen!! dus wie zegt, dat er komende weken geen oostenwinden kúnnen komen als het weer weer een verrassing voor ons in petto heeft???
Nee,geintje
Maar las al tig keer hier dat eind november de winter zou los barsten
heb vanaf het begin er al om gelachen
Er is geen dienst die knap het weer voor 2 a 3 weken kan voorspellen,maar hier weten tig mensen zeker dat het eind nov zou gaan winteren
Heb het al vaker gezegd hier...
Er is een verschil tussen hopen op winterweer en dadwerkelijk winterweer
Ik hoop ook op winterweer.
Maar ach,je bent zo goed als je laatste voorspelling
Die weerman uit lutje aan de maas die al weer 12 jaar een elfstedentocht voorspelt zal onherroepelijk wel weer een keer gelijk krijgen.En dan is het de beste weerman van het land
Maar las al tig keer hier dat eind november de winter zou los barsten
heb vanaf het begin er al om gelachen
Er is geen dienst die knap het weer voor 2 a 3 weken kan voorspellen,maar hier weten tig mensen zeker dat het eind nov zou gaan winteren
Oh ok, dacht dat je serieus was maar twijfelde even.
Maar ik heb niet het idee dat velen hier denken / dachten dat het eind november los zou barsten die winter. Ik denk dat velen de winterverwachting in post 1 / wintertopic 1 hebben gelezen en hopen dat dat scenario uitkomt.
Met zulke berichten gaat de topic snel weer op slot.
En daar zit ik en vele andere niet op te wachten.
Het is helemaal niet kwaad bedoeld en volg jan zn berichten ook best met plezier
Vind alleen dat bepaalde mensen wel eens de realiteit uit het ook verliezen.
Laten we meer naar feiten gaan kijken en niet teveel op hoop gaan varen.
Lees vaak dat iemand dan weer post dat kou zeker komt en dat wordt dan gevolgd door"remark my words"e.d.
En uiteindelijk is zoiets nergens op gebasseerd en komt t ook 9 van de 10x niet uit
Lees vaak dat iemand dan weer post dat kou zeker komt en dat wordt dan gevolgd door"remark my words"e.d.
En uiteindelijk is zoiets nergens op gebasseerd en komt t ook 9 van de 10x niet uit
De realiteit is dat het ook echt wel koud gaat worden, de vraag is alleen wanneer
Het is tot nu toe nog steeds herfst, en het zal in de winter heus wel een keer lekker koud worden, daar is het winter voor.
Maar dan ook de vraag, wat is koud?
De één vind het al koud bij 0 graden, de ander pas bij -10, dus wat is nu echt koud?
En wanneer is het echt winter?
Bij 1 a 2 graden vorst, of moet het minimaal -10 worden?
Het ligt er net aan wanneer je koud vind. | Gewijzigd: 18 november 2011, 23:01 uur, door smarkie
Het is tot nu toe nog steeds herfst, en het zal in de winter heus wel een keer lekker koud worden, daar is het winter voor.
Maar dan ook de vraag, wat is koud?
De één vind het al koud bij 0 graden, de ander pas bij -10, dus wat is nu echt koud?
En wanneer is het echt winter?
Bij 1 a 2 graden vorst, of moet het minimaal -10 worden?
Het ligt er net aan oud je koud vind.
Natuurlijk is de realiteit dat het echt wel koud gaat worden, en de vraag wanneer. Misschien wel over 5 jaar pas weer, wie zal het zeggen? De realiteit is in ieder geval niet dat het deze winter echt koud gaat worden. Dat is zeker een mogelijkheid, maar allerminst "de realiteit".
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ach, ik vind de berichtjes van mensen die aan hun water voelen dat het koud gaat worden omdat ze buiten werken en daar dus verstand van hebben altijd wel leuk om te lezen. Zorgt voor flink wat voorpret en dat is voor mij al de helft van de lol. Als die sneeuw er eenmaal ligt en m'n lippen kapotvriezen vind ik namelijk al vrij snel alleen maar lastig.