Waarom is God in deze context een mens? Hij gaf ons het evenbeeld, het refereert naar het materiële op aarde. God kan God niet maken anders zouden we allemaal God zijn. Leven kunnen we niet maken. God woont nergens, God is overal God kan ook nergens zijn omdat hij niet fysiek is.
We kunnen geen mensen in elkaar zetten we kunnen hoogstens een orgaan transplantatie doen met grote risico's. De aarde is geschapen niet bewoonbaar gemaakt door een wezen op een andere planeet.
Buien met temp tussen de 0 en 5 graden. | Gewijzigd: 18 november 2011, 07:35 uur, door albalinda
Dat is het eerste kaartje dat ik zie dat er echt koudere bovenlucht boven onze regio's hangt. Eens zien of er nog iets van terug te vinden is in volgende runs.
Idd,de GFS is pas rond 4 dec. zover.
Ik ga voor deze oplossing
[
Dat ziet er al een stuk beter uit!
Benieuwd wat de verschillende weermodellen ons vandaag weer voor gaan schotelen. één ding is zeker: Het kan vriezen en het kan dooien, maar nooit tegelijkertijd!
Benieuwd wat de verschillende weermodellen ons vandaag weer voor gaan schotelen. één ding is zeker: Het kan vriezen en het kan dooien, maar nooit tegelijkertijd!
Eigenlijk kan het wel tegelijk, als het nog net onder nul is en de zon schijnt smelt de sneeuw ook weg
Haha, deze reactie zag ik aankomen toen ik mijn bericht aan het typen was.
Ik ken de o-o'ers al vrij goed!
De kaarten lijken echt weer helemaal anders te liggen vandaag, het begint een beetje weg te hebben van een soap.
Lijkt me goed deze soap "Goede kaarten, slechte kaarten" te noemen. | Gewijzigd: 18 november 2011, 08:32 uur, door Aern
weer.nl-wakker Nederland
(Natuurlijk met de onzekerheid vermeld).
Het grappige is dat op een fimpje op RTV Oost wijst hij naar hetzelfde kaartje en noemt dan "december januari februari"uitzending RTV Oost
(elf minuut 39 sec)
BARRE KOU IN DELEN VAN ALASKA
Alaska heeft actueel te maken met ongewone vrieskou voor de tijd van het jaar. Mijn medewerker Oliver Oeckerath bericht dat het sinds 1989 (dat was aan de vooravond van een extreem zachte winter in onze streken!) niet meer zo koud is geweest halverwege de slachtmaand. Tussen 15 en 17 november bedroeg de minimumtemperatuur in Fairbanks achtereenvolgens -37,2, -39,4 en -40,6°. Woensdagmiddag bleef het kwik in Fairbanks steken op -33,3°. Nog kouder was het in North Pole, waar de thermometer gisterochtend -43,3° aanwees. Ook in november 1956 ging Alaska gebukt onder extreem winterweer. [size="2"][/size]
Extreme koude in Alaska
Zo ook in 1988 en 1956
De winters van 1989 en 1957 staan op plek 111 en 100 in de hellman ranglijst
Nu wederom extreme koude in november in Alaska..........Slecht teken voor een strenge winter hier????????????
Edit Marga: Deze extreme koude is op 14 november ook al aangekondigd op het forum: http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...st&p=314091 | Gewijzigd: 18 november 2011, 12:39 uur, door Marga
BARRE KOU IN DELEN VAN ALASKA
Nu wederom extreme koude in november in Alaska..........Slecht teken voor een strenge winter hier????????????
Mooi stukje
Hopelijk bevestigen uitzonderingen de regel....
Ik ken de o-o'ers al vrij goed!
De kaarten lijken echt weer helemaal anders te liggen vandaag, het begint een beetje weg te hebben van een soap.
Lijkt me goed deze soap "Goede kaarten, slechte kaarten" te noemen.
Lol, goede kaarten, slechte kaarten, die houden we erin! Oh en het is dat Wim me net voor was...
Of goed pluimen slechte pluimen. Control gaat eind nov alweer de laagte in maar omdat dat de lijntjes van de laagste twee, drie leden lijkt te volgen heb ik geen idee wat we daar voor warde aan kunnen ontlenen.
Opvallend is dat dat "noord" al een tijdje de warmte pluimen heeft, gevolgd door noordwest en zuidwest.
Opvallend is dat dat "noord" al een tijdje de warmte pluimen heeft, gevolgd door noordwest en zuidwest.
Ja dat viel me ook al op. Die control leidt me teveel af, ik bekijk toch meestal uiteindelijk het gemiddelde en of er tubes aanwezig zijn, net als de spreiding; groot of klein etc.
hem afrekenen op die ene storm is hetzelfde als zeggen dat Einstein een sukkelaar was omdat er al twee keer een hoger snelheid gemeten is dan die van het licht en dat dus zijn relativiteitstheorie niet klopt....
Misschien klopt die wel maar waren de oude metingen van de lichtsnelheid niet goed... ( da's bijna zoiets als de goede storm op de verkeerde plek...)