Die gaat de laatste tijd echt telkens van warm naar koud en weer naar warm.
Misschien moet ie de rum is een keer laten staan.
Er is echt geen patroon in te vinden.
WC is wat overdreven, er gaat wat regen vallen op een paar dagen, maar een losgeslagen WC is het niet. Daarvoor blijft hogedruk te dominant aanwezig.
Is inderdaad wel een prullenbakrun al moeten we niet gek staan kijken als deze oplossing bewaarheid wordt. 18z zal inderdaad vast kouder zijn, het zwabbert weer lekker ouderwets van voor naar achter van links naar rechtssss!
jammer,volgende keer beter mss
als het zich verbindt met dat hoog boven rusland(rechtsboven) dan kan het iets worden | Gewijzigd: 16 november 2011, 18:19 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Die gaat de laatste tijd echt telkens van warm naar koud en weer naar warm.
Misschien moet ie de rum is een keer laten staan.
Er is echt geen patroon in te vinden.
Volgens mij is GFS juist alleen maar "warm" gewest met een paar frissere runs ( maar zeker niet extreem lager dan te verwachten is rond deze tijd van het jaar.)
Ik zeg ook niet dat ie extreem koud is geweest
Maar ik heb runs gezien van -2 a -3 en runs van rond de 10 graden, dat verschilt nogal.
Lol? leugentjes? het is hier al 3 dagen mistig.. Het lag wel mooi wit allemaal (door de mist. ik heb geen sneeuw zien dwarrelen, het is dus gewoon de mist! hier max 3°C geweest! morgen wss weer wat warmer omdat de mist aan het wegtrekken is
greeeeeetz
Het Scandinavische hogedrukgebied verplaatst zich morgen naar het zuidoosten. Daardoor wordt de stroming zuidelijk. Het gevolg is dat vochtige en zachte lucht naar Nederland opdringt.
Vanavond en de komende nacht is er regionaal weinig bewolking. Wel vormt zich plaatselijk mist. De temperatuur daalt op veel plaatsen tot enkele graden beneden nul. Ondertussen trekt een gebied met lage bewolking en mist vanuit Noord-Frankrijk en België verder ons land binnen. Donderdag overdag neemt op de nadering van een zwak koufront ook de frontale bewolking toe maar aanvankelijk schijnt hier en daar de zon nog enige tijd. De maxima lopen uiteen tussen 5 graden in Groningen en 11 in Limburg. Er waait een zwakke tot matige wind uit zuidelijke richtingen. Donderdagavond neemt de kans op mist toe.
Vrijdag en tijdens het weekeinde blijft het droog maar wel overwegend bewolkt. De kans op vorst in de nacht is klein en ’s middags wordt het tussen 7 en 12 graden.