heel mooi heb je een railing gebouwd of zo iets, hey als je advies nodig hebt vraag het mij, kan je altijd helpen. Mijn broer heeft een vriendin in Assen wonen, en kan altijd wel een keer mee en overnachten daar, mischien kan ik je helpen in jouw studio??
Ik zou de lichten ook iets dimpen ivm. ik zie jou kleding een beetje overbelicht. Kan aan mijn comp liggen maar zou graag jou nieuwe film willen zien. Voor de rest je bent toppie hoor!! | Gewijzigd: 15 november 2011, 01:20 uur, door Martin1976
Maar Steyn, wat me opvalt aan jouw praatjes is dat je verder niet echt inhoudelijk op het weer in gaat, het is naar mijn idee wat te globaal. Je laat even een paar foto's zien welke vervolgens gevolgd worden door wat kaartjes van Drenthe met temperaturen erin. Uiteraard mag je je indekken maar je gebruikt vrij veel woorden als 'denk ik' en 'kans op' waardoor je verwachting minder snel voor waar aangenomen zal worden (in sommige situaties kom je er niet onderuit natuurlijk!).
Verder vertel je niets over het synoptische plaatje met daarin de sturende druksystemen en frontale zones (laat bijvoorbeeld wat weerkaarten zien).
Het is juist leuk en informatief om zulke punten mee te pakken, zeker als bepaald systeem (in dit geval een hoog) een grote stempel op het weer drukt waar men niet omheen kan (op dit moment dus mist en stratus). Uiteraard zijn satellietfoto's ook van ongekende meerwaarde, zeker op dagen als vandaag en gisteren.
Let wel, de genoemde punten zijn absoluut niet om je af te branden, nee, zie het als opbouwende kritiek. Verder doe je het hartstikke leuk en gebruik je de camera goed. Keep up the good work! | Gewijzigd: 15 november 2011, 11:11 uur, door marsel
Ik zou de lichten ook iets dimpen ivm. ik zie jou kleding een beetje overbelicht. Kan aan mijn comp liggen maar zou graag jou nieuwe film willen zien. Voor de rest je bent toppie hoor!!
Ik stuur je vanavond een DM!
Maar Steyn, wat me opvalt aan jouw praatjes is dat je verder niet echt inhoudelijk op het weer in gaat, het is naar mijn idee wat te globaal. Je laat even een paar foto's zien welke vervolgens gevolgd worden door wat kaartjes van Drenthe met temperaturen erin. Uiteraard mag je je indekken maar je gebruikt vrij veel woorden als 'denk ik' en 'kans op' waardoor je verwachting minder snel voor waar aangenomen zal worden (in sommige situaties kom je er niet onderuit natuurlijk!).
Verder vertel je niets over het synoptische plaatje met daarin de sturende druksystemen en frontale zones (laat bijvoorbeeld wat weerkaarten zien).
Het is juist leuk en informatief om zulke punten mee te pakken, zeker als bepaald systeem (in dit geval een hoog) een grote stempel op het weer drukt waar men niet omheen kan (op dit moment dus mist en stratus). Uiteraard zijn satellietfoto's ook van ongekende meerwaarde, zeker op dagen als vandaag en gisteren.
Let wel, de genoemde punten zijn absoluut niet om je af te branden, nee, zie het als opbouwende kritiek. Verder doe je het hartstikke leuk en gebruik je de camera goed. Keep up the good work!
Als ik je mening eens terug lees geef ik je gelijk. Ik zal eens proberen om meer dieper op het weer in te gaan wat betreft het synoptische gedeelte.
Kritiek is om op te bouwen en vang het graag van anderen op, om zo steeds beter te worden! Dank daarvoor