Mijn (on)weer foto's : Foto's
En laten het daarom maar gewoon leeg
haha geniaal, foutje van het knmi!
Makkelijk he om het KNMI de schuld te geven....
Ter verduidelijking:
RTL Nederland is de nieuwe eigenaar van de populaire weersite Buienradar.nl zo is vanmorgen door RTL zelf bekend gemaakt. Met de aankoop van de site wordt RTL digitaal de grootste aanbieder van weer, verkeer en nieuws. Buienradar.nl is een van de grootste websites van Nederland. De website trekt gemiddeld bijna 50 miljoen unieke bezoekers per maand en op piekmomenten tot 30 miljoen pageviews per dag.
Trouwe bezoekers van de website gaan weinig merken van de overname. Buienradar blijft een zelfstandig merk en de site blijft gratis te bezoeken. Wat RTL voor de site heeft betaald, is niet bekendgemaakt maar dit zal ongetwijfeld in de miljoenen lopen. Vanaf morgen, 1 april zal de overname definitief zijn maar het zal geen grap betreffen .
Buienradar.nl werd in 2006 opgericht door Edwin Rijkaart samen met zijn twee broers. De website groeide snel en werd in 2007 en 2010 uitgeroepen tot site van het jaar
Het KNMI heeft hier bijzonder weinig mee te maken,hooguit dat ze wat data afnemen...
Je bedoeld leveren? of heb ik wat gemist?
Edit: of je bedoeld dat de enige relatie met het knmi is dat het knmi data levert | Gewijzigd: 12 november 2011, 18:42 uur, door Shadow112
Verder doet buienradar.nl er niet toe omdat er onder minder duidende url's nog zat andere sites zijn die precies diezelfde radars gebruiken en alleen het plaatje met andere kleurtjes invullen.
Ennuh ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat buienradar.nl door de telegraaf was overgenomen of is RTL dezelfde toko?
Met al die merknamen die exact het zelfde product verkopen weet ik het soms niet meer.
Wel is het leuk als je weet dat producten van Apple soms van binnen dezelfde zijn als Canon en bier van Amstel of Heineken ook uit de zelfde sloot tapt.
Mensen die daar helemaal van over de zeik gaan als je dat zegt die kan je echt alles verkopen