Volgende week zaterdag is er bij ons in Zaltbommel een demonstratie van de Sony A77, nu lijkt het mij mooi om met een clubje van onweer-online te gaan. Ik weet dat 90 procent van het forum Canon of Nikon gebruikt, maar de meeste mensen gaan voor de naam. Heb je interesse om te komen kijken wat de Sony A77 allemaal te bieden heeft, laat het dan even weten. Mogelijk kunnen we ook onweerfotografie aan de kaart stellen. Het adres waar de demonstratie gehouden wordt is: Gamerschestraat 20 in Zaltbommel.
| Gewijzigd: 11 november 2011, 14:27 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Volgende week zaterdag is er bij ons in Zaltbommel een demonstratie van de Sony A77, nu lijkt het mij mooi om met een clubje van onweer-online te gaan. Ik weet dat 90 procent van het forum Canon of Nikon gebruikt, maar de meeste mensen gaan voor de naam. Heb je interesse om te komen kijken wat de Sony A77 allemaal te bieden heeft, laat het dan even weten. Mogelijk kunnen we ook onweerfotografie aan de kaart stellen. Het adres waar de demonstratie gehouden wordt is: Gamerschestraat 20 in Zaltbommel.
Hé Jan,
Het is dat ik niet in Nederland woon en rond die tijd ook niet in Nederland ben. Anders was ik natuurlijk ook gekomen.
Ciao vanuit Oberwallis
Johann
Is waar, maar ik ga niet helemaal naar Zaltbommel rijden voor een voorlichting over 1 type camera. Er zijn meerdere camera's waar ik ook over ingelicht wil worden dus ik kan beter eens een afspraak maken bij een fotozaak zodat ik de camera kan vinden die het beste bij mij past. En wie weet is dat die sony wel