Na enige tijd "anoniem" op het forum mee te reageren, stel ik me nu ook maar even voor.
Ik ben Arthur, 27 jaar en woonachtig in Groningen. Ik werk als spoedarts op de eerste hulp in het ziekenhuis van Winschoten en ben daarnaast werkzaam als (epidemiologisch) onderzoeker in het Universitair Medisch Centrum te Groningen. Mijn hobbies zijn (naast weersextremen en O-O ) sport (voetbal, tennis), gamen en fotografie.
Ik ben hier enige jaren geleden verzeild geraakt na berichtgeving om de (door het KNMI onvoorspelde danwel onderschatte) sneeuwval. Sindsdien ben ik een vast volger van de berichtgeving rondom het weer in Nederland en omstreken en de andere onderwerpen. Ik hoop hier nog vele jaren te mogen genieten van de uitgebreide berichtgeving, voorspellingen (en uitleg hierover) om zo mijn kennis over meteorologie te kunnen vergroten en mee te kunnen genieten van de "voorpret" op de forums bij mogelijk extreem weer!
Ik hoop snel wat mooie plaatjes te kunnen schieten en deze hier met jullie te delen!
Groeten,
Arthur