hopelijk komen ze ook echt uit.
dan zou ik zeer HAPPY zijn.
hier alweer de temperatuur gezakt van 3graden om 14.00 uur
en nu nog zon 1.5°c
Hier de hele dag zonnig en 10,5°C
Eens zien of de -5°C gaat gehaald worden, het is nu nog 4°C. | Gewijzigd: 15 november 2011, 18:17 uur, door WimBaens
http://www.youtube.com/watch?v=fqh58PbZJXQ
Hij heeft het er over dat er meer aanwijzingen zijn voor een vrij normale winter dan een strenge winter, toch meer kans op westenwinden. Ach we zien wel, alleen jammer dat de winter nog niet echt zichtbaar is op de meeste weerkaarten, was vorig jaar wel anders rond deze tijd.
hier helemaal hetzelfde zon 7°c verwacht.
die mist is wel wat minder
je kan hier altijd op volgen, maar bij mij is het toch altijd nog wat kouder dan er wordt aangeven op deze site
http://www.hetweeractueel.nl/weer/mechelen/actueel/
Eens zien of de -5°C gaat gehaald worden, het is nu nog 4°C.
http://www.hetweeractueel.nl/actueel-temperatuur-kaartje
denk van wel het koelt heel snel af
En mensen willen info voor aankomende dagen, nee komen ze in een topic waar alleen maar contineu gespeculeerd wordt over het geen 2 weken later. Heeft echt geen info of wat dan ook..
Als de mensen info willen over het weer de komende dagen, moeten ze naar het herfst topic gaan, aangezien het nu herfst is
Dit is het "winter topic" en word er dus ook gezocht naar kaarten waarop winterse temperaturen te zien zijn.
Wat heeft het voor zin om in dit topic te spreken over hoge temperaturen, dan kan het herfst topic wel gesloten worden.
Of zie ik dat verkeerd?
Eens zien of de -5°C gaat gehaald worden, het is nu nog 4°C.
Moet wel mogelijk zijn, deze ochtend kwam Diepenbeek toch al aardig in de buurt.
Was hier ook zoiets en zitten nu al een graadje voor op het schema van gisteren...
Volgens mij word hier altijd 1 December aangehouden, maar dat terzijde.
Het gaat er niet om of het kaarten zijn die in de herfst vallen, maar of het "winterse temperaturen" zijn.
Niet temperaturen die normaal zijn voor de herfst.
Wat heeft dit topic anders voor nut, als we geen kaarten mogen plaatsen die nog in de herfst vallen? | Gewijzigd: 15 november 2011, 18:33 uur, door smarkie
3.3°C @ weerstation drongen!!!
Deze nacht ook eerste vorst van het jaar gehad -1.2°C
Nu is de temperatuur ongeveer 0.5°C en dalende dus zal wel weer een koud nachtje worden!
Laat die sobjes maar afkoelen zodat we snel kunnen schaatsen als het eens echt vriest
Was hier ook zoiets en zitten nu al een graadje voor op het schema van gisteren...
Ja in Neeroeteren was het 's morgens -4.5°C, hier net -1°C. En dat op nog geen 6km afstand.
vorig jaar begon het op 26 november te sneeuwen dus jij beweert
dat sneeuw niets met de winter te maken heeft
Het gaat er niet om of het kaarten zijn die in de herfst vallen, maar of het "winterse temperaturen" zijn.
Niet temperaturen die normaal zijn voor de herfst.
Wat heeft dit topic anders voor nut, als we geen kaarten mogen plaatsen die nog in de herfst vallen?
Vind ik ook. Voor het weer van vandaag en morgen moet je hier niet zijn, wintertopic gaat over de winter die gaat komen en eventueel nu ook al over vrieskou etc.