Ik had het moeten weten,heb 2 jaar in Velp gewoond (Bosbouw)
Maakt niet uit
Gok dat Deelen vanacht op -2 kan uit komen. Hirlam zegt -3. Maar dan moet de mist weer niet te snel komen op zetten.
Of 112meldingen checken op een brand in een papierloods.....
Ik had het moeten weten,heb 2 jaar in Velp gewoond (Bosbouw)
Nee maar, ik heb dat vanuit Arnhem gedaan, toen het spijkerkwartier nog rood verlicht was.
Maar ik neem aan dat het niet sneeuwt daar waar je woont.
Tussen een paar uur en nu is het inderdaad wat warmer geweest, maar onveranderd strakblauwe lucht...
En geen brand bij van Puijfelik of zo..
hoe tegenstrijdig is dat dan?
ik zit nou niet echt de hele tijd naar buiten te kijken, maar ik heb niks gezien | Gewijzigd: 15 november 2011, 16:16 uur, door Roan
Ze hebben het toch moeilijk met de voorspellingen de laatste dagen vind ik =S
Ik heb vannacht de eerste vorst hier aan de westkust mogen noteren met -0,9 en aan de grond -1,2 (op eigen meter).
Vanmorgen alles berijpt met het opkomende zonnetje erop. Prachtig!
Voelde trouwens wel de hele dag behoorlijk koud aan.
Gr. Weerfreak
mist blijkt hartnekkiger dan verwacht
Hier in Limburg hebben we iets meer dan 10°C gekregen, hier dus juist verwacht
Dat het ooit gaat sneeuwen deze winter lijkt mij op zich wel logisch
De maand november gaat verder geen winterweer meer opleveren, dat geloof ik niet.
Wellicht begin december, we wachten af.
Ja ik ook. Het is een lange tijd droog geweest. Uiteindelijk moet er wel weer neerslag vallen. En dit keer is het in de vorm van sneeuw.
nu zijn alle leden gewoon tussen de 0 en de 10 graden.. nog helmaal niks van kou te zien dus. Jammer genoeg
maar nu wordt er door enkele weermannen de term horrorwinter geroepen die begint half november, nou de aandacht is gekregen, maar winter nog geen sprake.
http://www.youtube.com/watch?v=fqh58PbZJXQ
Kijk, hier sneeuwt het al lekker!!!
waar is dat?
Marcel
Kan iemand mij uitleggen waarom ik zowel neerslag zie op de kaarten van GFS volgende week, maar tevens een hogedrukgebied in de buurt van ons land? Of komt GFS hier nog op terug?
Volgende keer even de desbetreffende kaart(en) erbij plaatsten. Anders is het niet te doen om daar een zinnig antwoord op te geven. Temeer ook omdat GFS 4 keer per dag met een uitdraai komt.
Ciao Johann