in leeuwarden vroor het vanmiddag het eerst niet het oosten dus
en als je weet dat het november is is het niet nog vroeg voor de tijd van het jaar is heel normaal
maarja laten we het over de winter hebben en niet op een nuttelozo discussie
en als je weet dat het november is is het niet nog vroeg voor de tijd van het jaar is heel normaal
maarja laten we het over de winter hebben en niet op een nuttelozo discussie
ja.! we zijn teveel gewend van vorig jaar, (herhaling van me)
On topic nu! ik hoop op morgenavond weer mooie kaartjes te zien en mooie dingen te kunnen lezen met de nieuwe runs
Heb er verder geen verstand van, maar ik weet het wel dat het wel erg droog is voor de tijd van het jaar.
Hoi Richard,
Nu nog niet, maar als de droogte nog enkele dagen aanhoud zal de Rijn na de laagste stand ooit gaan, waardoor het scheepvaart verkeer niet of nauwelijks meer mogelijk is. Op de Waal zijn al een aantal pondjes uit de vaart genomen, de verwachting is dat de Rijn rond vrijdag het laagste punt ooit zal bereiken...voor de rest zijn er nog geen problemen volgens mij.
Heb er verder geen verstand van, maar ik weet het wel dat het wel erg droog is voor de tijd van het jaar.
De droogte zal ongetwijfeld al enkele sporen hebben achtergelaten.
We hebben natuurlijk een nat begin van de herfst gehad en de zon is zodanig zwak dat de natuur nu lang zonder regen zou kunnen vanwege de vele regen die er nog in de grond zal zitten.
aan de ene kant hoop ik op de warmere optie en de andere kant de koude.
aankomende dagen maar opletten welke kant hij opgaat.
of hij houd de average aan
weather without storms is no weather at all.
We hebben natuurlijk een nat begin van de herfst gehad en de zon is zodanig zwak dat de natuur nu lang zonder regen zou kunnen vanwege de vele regen die er nog in de grond zal zitten.
Hier is een kaartje met het huidige neerslagoverschot. In het zuiden is toch al een serieus tekort aan het opbouwen.