kijk deze eens hier is het nog zon 5°c
Nu meen ik de laatste paar pagina's te lezen dat GFS er de laatste tijd steeds naast zit...
en 1075??? We hadden vorige week ook al van die onwaarschijnlijk hoge waarden in het noorden, over wind of zo...
en 1075??? We hadden vorige week ook al van die onwaarschijnlijk hoge waarden in het noorden, over wind of zo...
weet ik maar ik hoop dat het voor een keer wel eens uitkomt
Maar het wordt wel spannend hoe de winter dan uiteindelijk ons land gaat invallen en wanneer
volgens mij had gfs vooral problemen met het inschatten van de mist en de inversie
Hoog en laag dat als een onder en boven wiel de transportband fenomenaal hard onze kant op stuurt waarbij warm zeewater gewoon de tijd niet krijgt die jet want zo mag je dat wel noemen dunkt mij op te warmen.
Des te meer zal er wel veel relatief warm zeewater verdampen en dus potentieel als enorme sneeuwdump bij ons terecht kunnen komen mits de omstandigheden gunstig zijn.
Afgelopen winters zaten we hier in het noorden ook een paar keer net naast een paar stevige sneeuwdumps
Hoog en laag dat als een onder en boven wiel de transportband fenomenaal hard onze kant op stuurt waarbij warm zeewater gewoon de tijd niet krijgt die jet want zo mag je dat wel noemen dunkt mij op te warmen.
Des te meer zal er wel veel relatief warm zeewater verdampen en dus potentieel als enorme sneeuwdump bij ons terecht kunnen komen mits de omstandigheden gunstig zijn.
Afgelopen winters zaten we hier in het noorden ook een paar keer net naast een paar stevige sneeuwdumps
is voor mij perfect,van mij moeten de rivieren en meren niet dichtvriezen,want ik kan namenlijk niet schaatsen ,maar zou natuurlijk leuker zijn voor andere leden
lijkt wel omgekeerde straalstroom | Gewijzigd: 14 november 2011, 18:17 uur, door Jens